اخبار

شایعه : میزو Pro 6 دارای ۶ گیگابایت رم خواهد بود

میزو یکی از کمپانی‌های سازنده‌ی گوشی‌ست که به سرعت در حال رشد است. این کمپانی توانست در سال ۲۰۱۴ حدودا ۴.۴ میلیون موبایل بفروشد، و سال گذشته نیز این میزان را به ۲۰ میلیون رساند. هرچند روزهای سال ۲۰۱۶ را سپرسی می‌کنیم و هنوز کمپانی چینی گوشی جدیدی را معرفی نکرده، اما احتمالا در چند ماه آینده شاهد معرفی پرچم‌دار قدرتمندی از میزو خواهیم بود. طبق شایعات جدید، پرچم‌دار این کمپانی که میزو Pro 6 نام دارد دارای ۶ گیگابایت رم خواهد بود.
البته منظورمان از پرچم‌دار، گوشی ام ایکس ۶ ( MX6 ) نیست. میزو MX6 قرار است جانشین مدل MX5 باشد و طبق شایعات باید منتظر رونمایی از این گوشی در ماه مه باشیم. در حقیقت گوشی مد نظر ما، میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) است. فبلتی که انتظار می‌رود در سه ماه سوم و یا چهارم سال ۲۰۱۶ عرضه گردد. بنابراین باید شاهد عرضه‌ی زودتر MX6 باشیم تا معرفی و عرضه‌ی این دو گوشی با هم تداخلی نداشته باشند.
میزو Pro 6 گفته شده که قرار است دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم باشد. البته این تنها اطلاعاتی که داریم نیست. گویا قرار است در این گوشی از تراشه‌ی ۶۴ بیتی Exynos 8870 ساخت سامسونگ استفاده گردد که البته هنوز این چیپست توسط کمپانی کره‌ای معرفی نشده است.
البته اگر نمی‌دانستید بهتر است بگویم که تراشه‌های ساخت سامسونگ تنها در سری گلکسی استفاده نمی‌گردد و کمپانی کره‌ای محصولات خود را به دیگر کمپانی‌ها نیز می‌فروشد. فبلت میزو Pro 5 نیز از تراشه‌ی Exynos 7420 استفاده می‌کرد که تراشه‌ی پرچم‌دار سامسونگ در سال ۲۰۱۵ بوده و همچنین بهترین تراشه‌ی سال ۲۰۱۵ نیز شناخته شد.
فبلت جدید میزو قرار است از بدنه‌ای فلزی استفاده کند و صفحه‌ی ۵.۷ اینچی با رزولوشن FHD یا QHD داشته باشد. Pro 6 قرار است مبتنی بر سیستم عامل اندروید مارشمالو باشد که بر روی آن رابط کاربری میزو سوار است.
منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا