اخبار

شایعه : همکاری و سرمایه گذاری اپراتور Orange با همراه اول !!!

صبح امروز با انتشار شایعه‌ای در بازار بورس در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری اپراتور فرانسوی اورنج در همراه اول شاخص این شرکت با رشد قابل توجهی روبه رو شده است.
برخی شایعات در بازار حاکی است که این سرمایه‌گذاری در جریان سفر قریب‌الوقوع روحانی به پاریس اعلام خواهد شد؛ هر چند همراه اول در گفت و گو با دنیای اقتصاد این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.
وزیر ارتباطات چند ماه قبل از مذاکره‌ی اپراتور فرانسوی اورنج با یکی از اپراتورها برای خرید سهام خبر داده بود؛ اما وی نام آن اپراتور را اعلام نکرده بود.
طی هفته‌های اخیر نیز خبرهای متعددی از تلاش برخی اپراتورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری در بازار ایران به گوش رسیده بود. علاقه‌مندی برای سرمایه گذاری در بازار مخابرات ایران با توجه به لغو تحریم‌ها، از ماه‌ها قبل با حضور هیات‌هایی از شرکت‌های مختلف در بازار تکنولوژی و مخابرات ایران و ارزیابی بازار شنیده می‌شد؛ اما هیچ‌گاه خبر رسمی در این رابطه منتشر نشد.
شرکت اورنج که قبلا فرانس تله‌کام نام داشت، یک شرکت فرانسوی و چند ملیتی است که بیش از ۱۷۰ هزار کارمند دارد؛ از این تعداد ۱۰۵ هزار نفر آنان در فرانسه حضور دارند. در سال ۲۰۱۲ تعداد مشترکان این اپراتور به ۲۳۰ میلیون نفر در سراسر جهان رسید. این شرکت در زمینه‌ی سرویس‌های موبایل، تلفن ثابت، اینترنت و IPTV فعالیت می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا