اخبار

شایعه : کانکتر هوشمند و دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو

در جدیدترین تصویر لو رفته از محصولات کمپانی اپل، دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس دیده می‌شود. این در حالی است که کمتر از دو هفته پیش، یکی از کارمندان Foxconn حضور دوربین دوگانه در فبلت ۵٫۵ اینچی سال ۲۰۱۶ اپل را رد کرده بود. با این حال بلافاصله پس از این ادعا، گزارش‌های ضد و نقیضی پس از آن منتشر شدند.
در ادامه این گزارش‌های نقض کننده، امروز نیز تصویر جدیدی از آیفون اپل منتشر شد که به کارگیری از دوربین دوگانه در آیفون ۷ پلاس محصول را تایید می‌کند.
اما اپل چه بهره‌ای از لنز دوم می‌برد؟ برخلاف هواوی پی ۹، که از لنز ثانوی جهت تصویر برداری تک رنگ جهت بهبود قابلیت فوکوس بهره می‌برد، لنز دوم در آیفون ۷ پلاس اپل به کاربر این امکان را می‌دهد تا از زوم اپتیکال بهره ببرد. طبق اظهارات لو دهنده این تصویر، آیفون ۷ پلاس اپل به همراه آیفون ۷ پرو هر دو با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی در پشت عرضه می‌شوند. همچنین در ادامه این گزارش آمده است که هر دو فبلت جدید اپل شامل درگاه کانکتر هوشمند اپل خواهند بود. این درگاه آهنربایی برای اولین بار در آیپد پرو اپل جهت اتصال سریع و راحت لوازم جانبی نظیر کیبورد هوشمند مورد استفاده قرار گرفت.
 
دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس
در اطلاعات لو رفته امروز آمده است که تنها تفاوت بین آیفون ۷ پلاس اپل با آیفون ۷ پرو، مشخصات بسیار بالاتر در نسخه پرو است. کمپانی تعمیراتی راک فیکس چین که روز گذشته تصویری از قاب پشتی آیفون ۷ منتشر کرده بود، اعلام کرد که علاوه بر دو نسخه ۵٫۵ اینچی آیفون ۷ کمپانی اپل (پرو و پلاس)، خود آیفون ۷ نیز شامل دو نسخه می‌شود؛ یک نسخه ارزان‌تر که جانشین آیفون ۶ اپل خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا