اخبار

شایعه : گلکسی اس ۷ مینی قرار است رقیب آیفون SE باشد

با اینکه در گذشته چندین بار به ساخت آن اشاره شد، اما هیچوقت شاهد گلکسی اس ۶ مینی ( Galaxy S6 Mini ) نبودیم. بنابراین تنها گوشی که در مدل مینی عرضه شد، گلکسی اس ۵ مینی ( Galaxy S5 Mini ) بود. اما به تازگی شایعه شده که قرار است گلکسی اس ۷ مینی ( Galaxy S7 Mini ) ساخته شود تا رقیبی برای آیفون SE باشد.
در واقع، مدل‌های مینی سامسونگ از سخت افزار متفاوتی با گوشی‌های بالارده بهره برده و تنها در ابعاد با آن‌ها متفاوت نیستند. البته این موضوع امکان دارد در گلکسی S7 Mini متفاوت گردد. بنابر گزارشی که از تایوان به دستمان رسیده، سامسونگ قرار است از گوشی جدیدی رونمایی کند تا بتواند رقیبی برای موبایل آیفون SE با صفحه‌ی ۴ اینچی کمپانی اپل باشد که قرار است در بیست و یکم مارس (یکم فروردین) از آن رونمایی گردد.
گفته شده که این گوشی قرار است از مشخصات بالارده‌ای بهره ببرد و همتای پرچم‌داران جدید کمپانی کره‌ای باشد. گفته شده که این گوشی از صفحه‌ی ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p بهره خواهد برد. اما نکته‌ی جالب ماجرا این است که در موبایل جدید سامسونگ قرار است از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۲۰ یا Exynos 8890 استفاده شود.
همچنین ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نیز در عقب گوشی یافت می‌شود. اس ۷ مینی دارای ضخامت ۹.۹ میلی‌متر خواهد بود و از یک لنز پریسکوپ با زوم اپتیکال ۳x بهره خواهد برد، البته ما فکر می‌کنیم که این وسیله به صورت جداگانه به فروش رسد.
اگر این گفته‌ها صحت داشته باشد باید در هفته‌های آینده شاهد خبرهای بیشتری از این گوشی باشیم. نظر خود را در مورد گلکسی اس۷ مینی با ما در میان قرار دهید. آیا علاقه به خرید یک گوشی با صفحه‌ی کوچک اما سخت افزاری قدرتمند دارید؟
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا