اخبار

شروع پیش فروش آیفون ۱۰ در ایران

به نظر می رسد که آیفون ۱۰ با قیمتی فوق العاده نجومی به صورت پیش فروش وارد ایران شده است. این گوشی توسط فروشندگان غیر رسمی و ناشناخته به پیش فروش می رسند. همانطور که می دانید در ابتدا اعلام شد که آیفون ۱۰ با ورود به بازار ایران حدود ۴ میلیون تومان قیمت داشته باشد.
کوپرتینویی‌ها به تازگی از گوشی های هوشمند جدید خود شامل آیفون ۸ (iPhone 8)، آیفون ۸ پلاس (iPhone 8 Plus) و آیفون ایکس (iPhone X) یا همان آیفون ۱۰ رونمایی کردند. گوشی آیفون X که به مناسبت ده سالگی گوشی های آیفون معرفی شد، با ویژگی‌های متفاوت مانند صفحه نمایش بدون حاشیه توجه همگان را خود جلب کرد و از همان ابتدا، بسیاری از کاربران ایرانی منتظر ورود این گوشی فوق‌العاده قدرتمند به بازار کشورمان بودند.
طبق اعلام رسمی اپل آیفون ۱۰ ۶۴ گیگابایتی ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۰ ۲۵۶ گیگابایتی حدود ۱۱۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.
آن طور که مشخص است گوشی های آیفون ۱۰ ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی در کشور خودمان توسط فروشندگان غیر رسمی ، با قیمت های بالا به پیش فروش می رسند از این رو آیفون ایکس یا آیفون ۱۰ مدل ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در تهران پیش فروش می‌شود. مشتریان برای خریداری این موبایل هوشمند باید نصف مبلغ را در ابتدا پرداخت کنند و گوشی خود را در اواسط آبان‌ماه تحویل بگیرند. همچنین به نظر می‌رسد که گوشی های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نیز با قیمت‌های ۴ تا ۵ میلیون تومانی و موعد تحویل مهرماه، به صورت غیر رسمی در بازار پیش فروش می‌شود.
البته همه ما به دنبال این هستیم که اولین ها باشیمو اما بهتر است برای خرید این گوشی عجله به خرج ندهیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا