اخبار

شرکت اپل، تا پایان سال، ۷ مدل جدید مک بوک را عرضه خواهد کرد

شرکت اپل تا پایان امسال ۷ مک بوک را عرضه خواهد کرد. شرکت اپل به تازگی مدل های مک بوک پرو ۱۳ و ۱۵ اینچی را بروز رسانی کرده است. به تازگی شرکت اپل در کمیسیون اقتصادی اوراسیا پیتنت های مک بوک خود را به ثبت رسانده است. شرکت مک بوک احتمالا مک بوک های دیگری را طراحی و تولید خواهد کرد.

این مک بوک قدرتمند بوده و ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارد که هر کاربری از داشتن این چنین مک بوک هایی بخود خواهد بالید. مک بوک A2141 ،A2147 ،A2158 ،A2159 ،A2179 ،A2182 و A2251 A2141 ،A2147 ،A2158 ،A2159 ،A2179 ،A2182 و A2251 جدیدترین مک بوک های اپل هستند و در اینترنت مشخصات آن ها به ثبت نرسیده است.  پردازشگر ARM در مک بوک ۱۲ اینچی و مک بوک ایر و مک بوک کار گذاشته شده است.

مک بوک ۱۲ اینچی در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و فروشگاه های آنلاین ای بی و آمازون نیز در معرض فروش قرار گرفته اند. برای مسافرت مناسب هستند. سخت افزار رابط سخت افزاری تاندربولت ۳، در آن ها کار گذاشت شده است و کارایی بالایی دارد. مک بوک های در اکتبر ۲۰۱۹ عرضه شد.  اندازه صفحه نمایش مک پرو ۱۶ اینچ و آیپدپرو ۱۱ اینچ است.

در هر نسخه آیپد پرو با صفحه نمایش ۱۱ اینچ مربوط به ۲۰۱۸، و آیپد پرو ۹ اینچ مربوط به سال ۲۰۱۹، صفحه نمایش liquid Retina  خواهد بود و فناوری True Tone در آن استفاده خواهد شد. نرخ نوسازی تصویر با کمک تکنولوژی Pro motion، ۱۲۰ هرتز است و کاربر می تواند کلیه انمیشن ها را خیلی راحت مشاهده کند. شرکت اپل در نظر دارد که مک بوک های دوباره طراحی کند و احتمالا تا پایان سال جاری عرضه نخواهد شد. مک بوک ارتقا یافته به همین زودی وارد بازار نخواهند شد. ۱۵ اینچ اندازه صفحه نمایش مک بوک های جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده اند و کارایی بسیار بالایی دارند.  اندازه صفحه نمایش ۱۶ و ۵/۱۶ اینچی برای مک بوک های دیگر مدنظر گرفته شده است.

البته مشخصات این مک بوک ها منتشر نشده است و بسیاری از کاربران برای عرضه این مک بوک ها لحظه شماری می کنند تا بتوانند از آن ها استفاده کنند. سرعت مک بوک ها بیشتر خواهد شد و اندازه صفحه نمایش هم بزرگ تر خواهد شد تا کاربر بتواند به راحتی همه جزئیات را مشاهده کرده و تصمیم بگیرد و پردازنده ها با سرعت بیشتر فرامین کاربر را پردازش کرده و آن ها را اجرا خواهند کرد. سبک وزن خواهند بود.

بنابراین می توان انتظار داشت که مک بوک پرو و آیپد پرو با صفحه نمایش باریک تری به بازار عرضه شود. صفحات نمایشگر محصولات اپل نیز OLED بوده و با همان اندازه های قبلی عرضه شده و باتری قوی تری داشته باشند. رم مک بوک ارتقا یافته و فرامین خوانش سریع تر از قبل خواهد بود و کابران را می توانند با سرعت بیشتری کارهی خود را انجام دهند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا