اخبار

شرکت لاجیتک از خط تولید ماوس، کیبورد و هدست‌های جدید خود رونمایی کرد

شرکت لاجیتک تولید کننده سخت افزار امروز از خط تولید جدیدترین لوازم جانبی رایانه های شخصی با رونمایی دو ماوس، یک کیبورد و یک هدست جدید به عنوان مصحولات سری Prodigy رونمایی کرد.
این خط تولید جدید بازیکنان را هدف اصلی خود قرار داده و ویژگی‌هایی از قبیل تکنولوژی‌هایی با کارایی بالا، راحتی استثنایی و طراحی نرم و مدرن را شامل می‌شود. ارسال سری The Prodigy به بازار از ماه جاری آغاز شده و هم اکنون می‌توانید این محصولات را از طریق وبسایت رسمی شرکت لاجیتک خریداری کنید. در ادامه می‌توانید تصاویر و توضیحات سری The Prodigy را مشاهده کنید.
 

تصویری از محصولات سری The Prodigy شرکت لاجیتک

3123291-logitechprodigy
اولین ماوس از دو ماوس رونمایی شده با نام Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse شناخته شده و یک ماوس سیمی است که قابلیت‌هایی مانند نور، دکمه و DPI قابل برنامه ریزی را ارایه می‌دهد. مدل G403 دارای پیشرفته ترین سنسور ماوس گیمینگ در جهان بوده و به قیمت ۶۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.
شرکت لاجیتک در کنار این مدل یک نسخه ثانویه را به نام G403 Prodigy Wireless Gaming Mouse ارایه می‌دهد. این مدل نیز مانند مدل سیمی قابلیت‌هایی مانند نور، دکمه و DPI قابل برنامه ریزی را ارایه می‌دهد. طبق گفته لاجیتک، مدل بی سیم G403 دارای سرعت واکنش دو برابر سریعتر نسبت به نسخه سیمی ماوس DeathAdder Chroma می‌باشد. قیمت این محصول نیز معادل با ۶۹٫۹۹ دلار است.
کیبورد The Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard نیز یک کیبورد اندازه کامل است که شامل قابلیت‌هایی مانند نور RGB با قابلیت سفارشی سازی، کلیدهای F قابل برنامه ریزی، جایگاه استراحت دست و قابلیت ضد آب می‌باشد. این کیبورد به قیمت ۶۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.
در زمینه دستگاه‌های صوتی، شرکت لاجیتک هدست Logitech G231 Prodigy Gaming Headset را که یک هدست اندازه کامل USB به همراه پوشش‌های گوش سبک وزن است ارایه می‌دهد. پوشش‌های گوش این هدست از موارد ضد رطوبت و عرق ساخته شده و قابلیت جداسازی و شستشو را نیز دارد. قیمت این هدست نیز ۶۹٫۹۹ دلار می‌باشد.
شایان به ذکر است شرکت لاجیتک اوایل امسال کیبورد G810 Orion Spectrum mechanical keyboard را رونمایی کرد. کلیدهای این کیبورد نیز مانند مدل G213 دارای نور RGB با قابلیت سفارشی سازی بوده و با قیمت ۱۶۰ دلار به فروش می‌رسید. این کیبورد در هنگام عرضه و به مدت محدود همراه با یک نسخه رایگان از بازی The Division در دسترس مشتریان قرار می‌گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا