اخبار

شرکت ZTE به صورت رسمی از ایران خداحافظی کرد!

چندی پیش بود که خبرهایی مبنی بر جریمه شرکت ZTE از سوی آمریکا و به دلیل فعالیت‌های این کمپانی در ایران منتشر شد. البته پس از آن، ZTE قبول کرد که با پرداخت جریمه و به دنبال برطرف شدن تحریم‌ها، فعالیت خودش را در بازار ایران ادامه دهد اما امروز و از طریق یکی از منابع موثق خبر رسید که واحد موبایل این شرکت، به صورت رسمی فعالیت‌های خودش را در ایران قطع کرده است. البته مشخص نیست که این قطع شدن همکاری به واحدهای مخابراتی این شرکت هم مرتبط خواهد شد یا خیر.
چندی پیش، واحد موبایل ZTE در سمیناری خبری که با حضور مدیران این شرکت و مجموعه یاس برگزار شد، خبر از فعالیت گسترده و وارد کردن گوشی‌های جدید این شرکت به بازار ایران داده بود، خبری که ظاهرا با قطع همکاری این شرکت نقش بر آب شده و دیگر شاهد حضور گوشی‌های این برند مطرح چینی در بازار کشورمان نخواهیم بود.
شاید جالب باشد که این اتفاق دقیقا پس از رفع تحریم‌ها صورت پذیرفته و در شرایطی که بسیاری از شرکت‌ها در تلاش هستند به واسطه فرصت ایجاد شده، جای پای خودشان را در ایران محکم‌تر کرده و یا وارد ایران شوند، ZTE در حال تعطیلی بیزینس بخش موبایل و شاید بخش‌های دیگرش است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا