اخبار

شیائومی در نیمه اول امسال ۳۴.۷ میلیون تلفن هوشمند فروخته است


 
 
کمپانی شیائومی یا همان اپل چین در حال حاضر رتبه‌ی نخست تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند کشور چین را در اختیار دارد. اکنون خبر می‌رسد این شرکت چینی توانسته در نیمه اول سال جاری میلادی ۳۴٫۷ میلیون دستگاه را به فروش برساند.
 
شیائومی سریعترین میزان رشد را در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین و حتی دنیا داشته است. روز گذشته نیز خبری منتشر شد که این غول چینی کشور برزیل را به عنوان اولین مقصد صادرات خود بعد از بازار آسیا انتخاب کرده است و به زودی کشورهای دیگر نیز اضافه خواهند شد. گفته می‌شود شیائومی در سال ۲۰۱۴ میلادی ۶۱ میلیون گوشی هوشمند را عرضه کرده و توانسته در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ میلادی نیز ۳۴.۷ میلیون دستگاه را به فروش برساند. شیائومی این خبر را به صورت رسمی تایید کرده و به جزئیات آن نیز اشاره داشته است.
 
این کمپانی اعلام کرده است که توانسته در شش ماهه اول سال جاری میلادی ۳۴.۷ میلیون دستگاه را به فروش برساند که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است. لی جون موسس و مدیر عامل شیائومی می‌گوید حتی با توجه به کندشدن سرعت بازار گوشی‌های هوشمند در چین، ما با ۳۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته نشان داده ایم که کار خود را به خوبی انجام دادیم. می‌توان گفت عملکرد ما در بازار فوق‌العاده بوده و گزارش بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته‌ایم.
 
شیائومی همچنین فاش کرده است که در حال حاضر ۷۰ درصد میزان فروش آنها از طریق وب‌سایت رسمی Mi.com در چین انجام می‌گیرد. ضمن اینکه آنها توانسته‌اند ماه آوریل از طریق جشنواره‌ی Mi Fan تعداد ۲.۱۲ میلیون گوشی را به فروش برسانند که این رکورد تنها در ۱۲ ساعت ثبت شده است. این غول چینی بر روی توسعه ظرفیت تولید، مدیریت زنجیره ی تامین و امکانات جدید در زمینه‌ی تکنولوژی و طراحی کار می‌کند. هر کدام از گوشی‌های Mi 2، Mi 3، Redmi 1S, Redmi Note, Mi 4 و Redmi 2 توانسته‌اند به تنهایی رکورد ۱۰ میلیون فروش را پشت سر بگذارند.
 
نکته جالب این است که کمپانی شیائومی سال ۲۰۱۰ تاسیس شده و با ۵ سال سن در مقابل رقبای قدرتمند خود یک شرکت نوپا به شمار می‌رود. قطعا با آغاز فروش محصولات این کمپانی در بازارهایی چون کشورهای هند و برزیل باید انتظار میزان فروش بیشتری را از شیائومی داشته باشیم. اپل چین قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دستگاه را به فروش برساند که اگر این امر تحقق یابد با یک رکورد جذاب روبرو خواهیم شد.
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا