اخبار

شیائومی می بند ۲ به یک نمایشگر مجهز شده است

شیائومی می بند ۲ در تصاویر جدیدی که در فضای آنلاین منتشر شده، دیده شد. این مدل، گویا که به یک نمایشگر مجهز شده است. شیائومی یکی از کمپانی‌های بزرگ چین در زمینه‌ی طراحی، توسعه و ساخت گوشی‌های هوشمند است. از انتشار اولین گوشی هوشمند این کمپانی در اوت ۲۰۱۱، سهم بزرگی از بازار چین را به دست آورده و برای به دست‌ آوردن هرچه بیشتر از سهم بازارهای جهانی نیز دورخیز کرده است.

شیائومی می بند ۲ به یک صفحه نمایش مجهز شده است

سال گذشته کمپانی Xiaomi خط تولید پوشیدنی‌های خود را با Mi Band 1S ارتقا داد. مدلی که برای تکمیل مدل قبلی خود با سنسور ضربان قلب به‌روزرسانی شد. درحالی‌که حاضر گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد مدل Xiaomi Mi Band 2 خود را هفته‌ی آینده، دهم ماه مه (سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) رونمایی خواهد کرد. چند هفته‌ی قبل شیائومی می بند ۲ در دستان مدیر‌عامل این شرکت، Lei Jun، دیده شد و نشان داد که زندگی واقعی این پوشیدنی آغاز شده است. اکنون عکس‌های جدیدی از این مدل به بیرون درز کرده است. اطلاعات بیشتر درباره‌ی مشخصات شیائومی می بند ۲ را در ادامه بخوانید.
از عکس‌های جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد که شیائومی همان طراحی نسل قبلی را حفظ کرده؛ بنابراین بخش پوشیدنی‌های این کمپانی با این مدل، تغییر عمده‌ای به خود نخواهد دید و همچنین به معنای آن خواهد بود که رنگ‌بندی‌های زیادی نیز در این مدل وجود خواهد داشت. علاوه بر این، شیائومی می بند ۲ به یک صفحه نمایش مجهز شده درحالی که مدل‌های قبلی آن با چراغ نش
شیائومی می بند 2
 
انگر همراه شده بودند. اکثر کارهای اصلی این پوشیدنی از طریق برنامه‌ی می فیت (Mi Fit) که به گوشی‌های هوشمند متصل شده، انجام می‌شود؛ اما ممکن است با این نسل جدید که به نمایشگر مجهز شده، اتفاقات دیگری رقم بخورد
گفته شده است که این مدل جدید با همان قیمت خرده‌فروشی نسل قبلی یعنی Mi Band 1S به فروش خواهد رفت. اگر این خبر صحت داشته باشد باید گفت که Mi Band 2 نیز با قیمت ۹۹ یوان، چیزی در حدود ۱۶ دلار عرضه خواهد شد و این به معنای آن است که شیائومی می بند ۲ یکی از ارزان‌ترین پوشیدنی‌های علاقمندان به تناسب اندام بوده که به یک نمایشگر و سنسور ضربان قلب نیز مجهز شده است.
انتظار می‌رود این کمپانی از مدل می بند ۲ خود در روز ۱۰ مه در کنار فبلت شیائومی مکس، پرده‌برداری کند. تا آن روز زمان زیادی باقی نمانده است، جدیدترین خبرها را با ما مرور کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا