اخبار

شیائومی می نوت ۳ را رونمایی کرد

امروز پس از معرفی شیائومی می میکس ۲ ، این شرکت از گوشی استثنایی و فبلت مانند می نوت ۳ رونمایی کرد. در می نوت ۳ خبری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ نیست، ولی از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با می ۶ دارد؛ به‌طوری که پنل‌های جلویی و پشتی این دو گوشی هوشمند بسیار شبیه به یکدیگر هستند. می نوت ۳ از ترکیب شیشه و فلز تشکیل شده است و در پنل پشتی شاهد خمیدگی در لبه‌های این گوشی هوشمند هستیم.
با این حال صفحه نمایش می نوت ۳ بین می نوت ۲ و می ۶ قرار می گیرد. شیائومی می نوت ۳ از وجود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد؛ ولی خبری از اسلات میکرو اس‌دی برای افزایش ظرفیت این گوشی هوشمند نیست. می نوت ۳ در دو نسخه راهی بازار خواهد شد. تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی خواهد بود که در واقع می‌ نوت ۳ را جزو گوشی‌های هوشمند میان‌رده قرار می‌دهد.
از دیگر مشخصات فنی می نوت ۳ باید به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که امکان خروج آن وجود ندارد. همچنین باید به دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه‌شده در پنل پشت اشاره کرد که یکی از آن‌ها از لنز واید و دیگری از لنز تله‌فوتو بهره می‌برد. دوربین سلفی می نوت ۳ از وجود سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که یک لنز واید در آن تعبیه شده است. می نوت ۳ از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و از بلندگوهای استریو بهره می‌برد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا