اخبار

شیائومی می نوت ۳ به زودی با امکانات استثنایی عرضه می شود

به نظر می رسد که پرچمدار اصلی شیائومی ، به ام می نوت ۳ با امکانات فوق العاده  به عنوان بهترین گوشی این کمپانی به زودی عرضه خواهد شد.
این گوشیاز نمایشگر اولد خمیده به ابعاد ۵.۷ اینچ بهره خواهد برد که وضوح آن ۲K است و توسط کمپانی سامسونگ تولید می‌شود. در این گزارش همچنین اعلام شده که شرکت شیائومی در حال طراحی نمایشگر اینفینیتی مخصوص به خود است. در برخی از شایعات پیش‌بینی شده است که می نوت ۳ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد و رم این محصول نیز ۶ و ۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۷.۱.۱ اشاره کرد. البته جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری انحصاری شیائومی موسوم به MIUI 9 نیز روی این سیستم‌عامل اعمال خواهد شد.
می نوت ۳ دارای دوربین اصلی دوتایی است و گفته‌ می‌شود کیفیت تصاویر ثبت‌شده با دوربین این دستگاه نسبت به دوربین گوشی می ۶ بهتر خواهد بود. در نهایت باید اشاره کنیم که می نوت ۳ به یک باتری با ظرفیت قابل توجه ۴۰۷۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند.
زمان عرضه این گوشی احتمالا مرداد و یا شهریور خواهد بود و قیمت پیش‌بینی شده برای گوشی‌ شیائومی می نوت ۳ با رم ۶ گیگابایتی معادل ۵۹۹ دلار اعلام شده است. همچنین نسخه‌ای از این گوشی با رم ۸ گیگابایتی معادل ۶۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا