اخبار

شیائومی می ۵ توانست در بنچمارک AnTuTu به امتیاز ۱۷۹,۵۶۶ برسد

با وجود اینکه شیائومی یک برند نوپا در آمریکاست، اما به نظر می‌رسد که مشتریان زیادی منتظر عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی این کمپانی هستند. شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) در حدود ۱۹ ماه است که در دست ساخت بوده و قرار است از صفحه‌ی ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی (۱۰۸۰p) بهره ببرد. حال اتفاق جالبی که افتاده این است که شیائومی Mi 5 توانسته در بنچمارک AnTuTu کولاک کند و امتیاز فوق العاده‌ی ۱۷۹,۵۶۶ را به دست آورد.
شیائومی می ۵ توانست در بنچمارک AnTuTu به امتیاز ۱۷۹,۵۶۶ برسد ۳
 
شیائومی می ۵ دارای یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است که بر روی این چیپست یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ به کار رفته است. همچنین ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز در گوشی جدید کمپانی چینی یافت می‌شود.
دوربین عقب گوشی دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMX298 است که از PDAF برای فوکوس سریع استفاده می‌کند. در جلوی گوشی نیز یک دوربین ۴ مگاپیکسلی قرار داده شده تا تصاویر سلفی بتوان گرفت و چت تصویری داشت.
باتری این گوشی دارای ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و به لطف شارژ سریع ۳.۰ می‌توان در زمان کوتاهی گوشی را شارژ مجدد کرد. جالب است بدانید که سنسور اسکنر اثر انگشت در جلوی می ۵ به کار رفته و بر روی دکمه‌ی خانه سوار است. این گوشی که تنها در رنگ‌بندی مشکی عرضه خواهد شد از NFC و همچنین VoLTE پشتیبانی می‌کند. پرچم‌دار جدید کمپانی چینی توانسته با این مشخصات قدرتمندی که دارد در بنچمارک AnTuTu کولاکی به پا کرده و به امتیاز ۱۷۹,۵۶۶ برسد.
شیائومی یک مد برای خواندن متون نیز به گوشی خود اضافه کرده که شباهت زیادی به شیفت شب (Night Shift) اپل دارد و نور آبی را از صفحه حذف می‌کند تا چشمان کاربر کمتر خسته شوند.
جالب است بدانید که امتیاز کسب شده توسط این گوشی از امتیاز گوشی‌های ال‌جی جی ۵ و سامسونگ گلکسی اس ۷ بالاتر است. نظر شما در مورد این امتیاز چیست؟
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا