اخبار

شیائومی می ۶ سفید عرضه می شود

همانطور که می دانید شرکت بزرگ چینی شیائومی طی دو سال اخیر بازار دو کشور چین و هند را در دست گرفته است و با معرفی می ۶ ،خود را به عنوان یکی از برند های پرفروش دنیا مطرح کرد. بازه‌ی زمانی بین ماه مارس تا ژوئن بهترین دوره مالی برای شیائومی بود، این شرکت در بازه‌ی زمانی یادشه موفق به فروش ۲۳.۱۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند شد و این موضوع سبب شد تا چینی‌ها عملکرد بلندپروازانه‌ای را برای کل سال مالی خود پیش‌بینی کنند.
این گوشی استثنایی از شیائومی، به نام می ۶ تنها در دو رنگ تیره عرضه شده بود و نسخه سفید آن هنوز موجود نبود؛ چرا که نسخه‌ی سرامیکی به‌سرعت به فروش می‌رسید و نسخه‌ای نقره‌ای این گوشی نیز هرگز روانه‌ی بازار نشد. شیائومی تایید کرده است که نسخه‌ی سفید می ۶ را از امروز عرضه خواهد کرد و به این ترتیب رنگ جدیدی نیز به رنگ‌های قابل سفارش پرچم‌دار چینی‌ها اضافه می‌شود.
تمامی جزییات این گوشی سری جدید به مثابه همان گوشی قبلی خواهد بود با این تفاوت که رنگش سفید است. شیائومی پرچم‌دار خود را به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز کرده است؛ تراشه‌ای که بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار امسال همانند گلکسی اس ۸، اچ‌تی‌سی یو ۱۱ و وان پلاس ۵ نیز از آن بهره می‌برند. نسخه‌ی سفید گوشی می ۶ همانند سایر نسخه‌های این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند و شیائومی آن را در دو مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، به ترتیب با قیمت ۳۶۸ دلار و ۴۲۷ دلار  عرضه می‌‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا