اخبار

شیائومی می ۷ با اسنپدراگون ۸۴۵ به بازار می رسد

شیائومی در نظر دارد پرچمدار استثنایی نسل بعدی خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ معرفی کند. این پرچمدار می ۷ است که با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی خواهد شد.
به احتمال قوی می ۷ دارای پنل OLED خواهد بود و ظاهراً شیائومی به سراغ سامسونگ دیسپلی می‌رود تا تأمین پنل نمایشگر اولد برای گوشی‌ پرچم‌دار جدیدش را به این سازنده واگذار کند.
البته انتظار داریم که می ۷ همچون نسل جدید گلکسی های سامسونگ از پنل سوپر AMOLED استفاده کند. اندازه نمایشگر شیائومی می ۷ در حدود ۶ اینچ عنوان شده است و گمان می‌رود که پرچم‌دار جدید شیائومی به تبعیت از سازندگان دیگر، از طراحی بدون لبه و نمایشگری با نسبت ابعاد بزرگ‌تر از ۱۶ به ۹ که در گوشی می ۶ به کار گرفته شده است؛ استفاده می‌‏کند.
البته آن چیزی که مشخص است پیش دستی سامسونگ برای تصاحب پردازنده های نسل جدید اسنپدراگون به طور اختصاصی برای گوشی های خود است. همانطور که در سال ۲۰۱۷ دیدیم ، گلکسی S8 اولین گوشی بود که اسنپدراگون ۸۳۵ روی آن مجهز شد. در حال‌ حاضر، مشخص نیست گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۷ اولین محصول مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام خواهد بود یا خیر؛ زیرا معمولاً سامسونگ، بخش عمده‌ای از موجودی اولیه تراشه‌های پرچم‌دار کوالکام را به‌منظور عرضه گوشی‌های سری گلکسی S در ایالات متحده یا چین خریداری می‌کند.
آن‌طور که شایعات اخیر اشاره می‌کنند، مدل پایه شیائومی می ۷ با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. بااین‌حال ممکن است شرکت چینی سازنده به دنبال ارائه‌ی نسخه رده‌بالا و گران‌قیمت پرچم‌دار ۲۰۱۸ خود با ۸ گیگابایت حافظه رم باشد. در مقایسه با شیائومی می ۶، باید اشاره کرد که گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۶ شیائومی تنها در یک مدل با ۶ گیگابایت رم عرضه شده است؛ هرچند، مدل‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد که در مقدار فضای ذخیره‌سازی از یک‌دیگر متمایز شده‌اند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا