نماد سایت موبایلستان

شیائومی می ۷ با اسنپدراگون ۸۴۵ به بازار می رسد

شیائومی در نظر دارد پرچمدار استثنایی نسل بعدی خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ معرفی کند. این پرچمدار می ۷ است که با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی خواهد شد.
به احتمال قوی می ۷ دارای پنل OLED خواهد بود و ظاهراً شیائومی به سراغ سامسونگ دیسپلی می‌رود تا تأمین پنل نمایشگر اولد برای گوشی‌ پرچم‌دار جدیدش را به این سازنده واگذار کند.
البته انتظار داریم که می ۷ همچون نسل جدید گلکسی های سامسونگ از پنل سوپر AMOLED استفاده کند. اندازه نمایشگر شیائومی می ۷ در حدود ۶ اینچ عنوان شده است و گمان می‌رود که پرچم‌دار جدید شیائومی به تبعیت از سازندگان دیگر، از طراحی بدون لبه و نمایشگری با نسبت ابعاد بزرگ‌تر از ۱۶ به ۹ که در گوشی می ۶ به کار گرفته شده است؛ استفاده می‌‏کند.
البته آن چیزی که مشخص است پیش دستی سامسونگ برای تصاحب پردازنده های نسل جدید اسنپدراگون به طور اختصاصی برای گوشی های خود است. همانطور که در سال ۲۰۱۷ دیدیم ، گلکسی S8 اولین گوشی بود که اسنپدراگون ۸۳۵ روی آن مجهز شد. در حال‌ حاضر، مشخص نیست گوشی پرچم‌دار شیائومی می ۷ اولین محصول مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام خواهد بود یا خیر؛ زیرا معمولاً سامسونگ، بخش عمده‌ای از موجودی اولیه تراشه‌های پرچم‌دار کوالکام را به‌منظور عرضه گوشی‌های سری گلکسی S در ایالات متحده یا چین خریداری می‌کند.
آن‌طور که شایعات اخیر اشاره می‌کنند، مدل پایه شیائومی می ۷ با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. بااین‌حال ممکن است شرکت چینی سازنده به دنبال ارائه‌ی نسخه رده‌بالا و گران‌قیمت پرچم‌دار ۲۰۱۸ خود با ۸ گیگابایت حافظه رم باشد. در مقایسه با شیائومی می ۶، باید اشاره کرد که گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۶ شیائومی تنها در یک مدل با ۶ گیگابایت رم عرضه شده است؛ هرچند، مدل‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد که در مقدار فضای ذخیره‌سازی از یک‌دیگر متمایز شده‌اند.
 

خروج از نسخه موبایل