اخبار

شیائومی ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند طی سال اینده روانه بازار می کند

شیائومی ، غول بزرگ گوشی چین، اعلام کرده که در سال ۲۰۱۸ میلادی حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه از سری گوشی های هوشمند خود را روانه بازار جهانی خواهد کرد.
این بلند پروازی شیائومی از جایی شکل گرفت که آن ها رشدی چشمگیر در عرضه گوشی داشتند. آمار عرضه دستگاه های هوشمند ان ها در سه ماهه دوم میلادی به ۲۳ میلیون دستگاه رسید که خود رکوردی بی سابقه برای این شرکت چینی بود.
البته قرار است که در سری جدید گوشی های این شرکت تغییرات بزرگ و اساسی اعمال شود. یک مثال ساده از این گفته، شیائومی می میکس است که این شرکت در پاییز گذشته معرفی کرد. این گوشی هوشمند تقریبا بدون حاشیه است و برخی از نوآوری‌های دنیای فناوری، برای اولین بار در این گوشی به کار رفته است.
همچنین Xiaomi شبکه فروش و توزیع جهانی خود را گسترش داده تا بتواند فروش را بالاتر ببرد. شیائومی اخیرا در حال کار روی افتتاح تعدادی از فروشگاه‌های خود موسوم به Mi Home در چین است که محصولات خود را به‌صورت حضوری به فروش برساند. در حال حاضر این مسئله همان چیزی است که شیائومی بخش بزرگی از کسب و کار خود را بر آن متمرکز کرده است. موردی که شیائومی چند سال پیش از آن غافل بود.
باید منتظر باشیم و ببینیم این شرکت چقدر پیشرفت خواهد کرد. گذشته از چین که بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود ، آین شرکت در کشور هند نیز در رتبه‌ی دوم قرار دارد و به‌خوبی در حال فروش است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا