اخبار

شیائومی mi 5X از ۱۴ شهریور به صورت جهانه عرضه خواهد شد

شیائومی قصد دارد که ۱۴ شهریور ماه رونمایی از گوشی خود با دوربین دو گانه را آغاز کند که این امر احتمالا در شهر دهلی نو انجام خواهد شد. کاربران هندی می‌توانند برای حضور در این مراسم ثبت نام کنند؛ ولی برای سایر نقاط جهان، پخش زنده‌ی این مراسم در دسترس خواهد بود. این توییت با دو هشتگ FlagshipDualCamera# و XiaomiGlobalLaunch# نوشته شده است که به عرضه‌ی جهانی پرچم‌داری با دوربین دوگانه اشاره دارد. این گوشی به احتمال قوی Mi 5X خواهد بود.
تا به اینجای کار mi 6 پرچمدار اصلی شرکت شیائومی است اما شیائومی پیش از این در مورد سیستم دوربین دوگانه می ۵ ایکس اعلام کرده بود که این گوشی، از دوربین یک پرچم‌دار استفاده می‌کند؛ بنابراین انتظار می‌رود که موضوع مراسم ۱۴ شهریور، عرضه‌ی جهانی می ۵ اکس باشد. به‌علاوه، پیش از این هم اخباری در مورد عرضه‌ی می ۵ ایکس در هند با سیستم‌عامل اندروید وان منتشر شده بود.
مشخصات فنی mi 5X  نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت فول اچ‌دی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، بدنه‌ای تمام فلزی، دوربین دوگانه با دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۷.۱.۱ است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا