اخبار

شیائومی Redmi 6 Pro معرفی شد

شیائومی Redmi 6 Pro نام تلفن هوشمند جدیدی است که امروز توسط Xiaomi معرفی شد و پیش فروش آن نیز در چین آغاز شده است. همراه موبایلستان باشید تا با این محصول جدید بیشتر آشنا شویم.
بر اساس برنامه ریزی‌هایی که شیائومی انجام داده بود، امروز شاهد معرفی محصول جدید این کمپانی با نام Redmi 6 Pro بودیم. این تلفن هوشمند دارای یک زایده در نمایشگر است و اولین محصول در سری Redmi به حساب می‌آید که از چنین نمایشگری بهره می‌برد. پردازش‌های این تلفن هوشمند توسط پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ انجام می‌شوند و یک نمایشگر ۵.۸۴ اینچی نیز روی این محصول انجام وظیفه می‌کند. وضوح این نمایشگر ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و نسبت تصویر ۱۹:۹ را ارائه می‌کند.

مطالب مرتبط:

شیائومی Redmi 6 Pro در سه نسخه بر اساس میزان حافظه داخلی و حافظه رم عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از این محصول که ۳ گیگابایت حافظه رم دارد با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و نسخه‌ای با ۴ گیگابایت حافظه رم نیز با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در بخش پشتی این تلفن هوشمند شاهد دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی این محصول نیز ۵ مگاپیکسلی است که از قابلیت HDR و حالت پرتره از طریق هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد.
شیائومی Redmi 6 Pro
شیائومی Redmi 6 Pro ابعادی در حدود ۱۴۹.۳۳ در ۷۱.۶۸ در ۸.۷۵ میلی‌متر دارد و وزن آن نیز ۱۷۸ گرم است. رابط کاربری شیائومی با نام MIUI 9 روی این دستگاه نصب شده و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. در بخش پشتی دستگاه نیز شاهد سنسور اثر انگشت هستیم.
از سایر قابلیت‌های شیائومی Redmi 6 Pro می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، قفل گشایی از طریق چهره با هوش مصنوعی (به کمک دوربین جلو) و دستیار صوتی اشاره کرد. این محصول در رنگ های مشکی، طلایی، پودر شکوفه گیلاس، آبی و قرمز روانه بازار خواهد شد.
شیائومی Redmi 6 Pro
شیائومی برای نسخه پایه از محصول خود قیمت ۱۵۳ دلار را در نظر گرفته است و نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی که دارای حافظه رم ۴ گیگابایتی هستند به ترتیب ۱۸۵ و ۲۰۰ دلار قیمت دارند. پیش فروش این تلفن هوشمند شروع شده و فروش آن نیز از ۲۶ ژوئن (۵ تیر) آغاز خواهد شد. البته فعلا معلوم نیست که خارج از چین، این گوشی چه زمانی عرضه خواهد شد.
همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، با شیائومی Redmi 6 Pro و مشخصات آن آشنا شدیم. نظر شما در خصوص این تلفن هوشمند چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا