اخبار

صدور تاییدیه برای گوشی آنر۹X درکشور روسیه

کشور روسیه برای گوشی آنر۹X تاییدیه صادر کرد و هنوز مشخصات این گوشی در اینترنت منتشر نشده است. قبلا دولت چین برای گوشی آنر۹X تایییدیه صادر کرده بود و حالا دولت روسیه برای این گوشی تایییدیه صادر می کند. البته تاییدیه در مورد این گوشی اطلاعات زیادی را منتشر نمی کند و فقط شماره مدل مشخص خواهد بود.

شماره مدل این گوشی HLK-AL10  است که تایییدیه هر دو کشور چین را دریافت کرده و برای شماره مدل HLK-AL41 ، تاییدیه کشور روسیه صادر شده است. شرکت آنر سال گذشته گوشی  X8, X8 MWAX را معرفی و رونمایی کرد که اندازه صفحه نمایش در گوشی X8 MAX بزرگ تر است. در گوشی آنر X9، باتری با ۱۰ وات برق سریع شارژ می شود که به گوشی آنر X8 شبیه است.

البته مشخصات این گوشی در اینترنت منتشر نشده و خود کاربران باید مشخصات آن را حدس بزنند. به طور یقین سخت افزار  و نرم افزار این گوشی نسبت به X8 قوی تر است. اندازه صفحه نمایش X8، ۵/۶ اینچ بوده و اندازه صفحه نمایش نسخه پرو ۱۲/۷ اینچ است. تراشه کایرین ۷۱۰، قدرت آن را به رخ می کشد. تراشه کایرین ۸۱۰ برای گوشی X9 مدنظر گرفته شده است. احتمالا این گوشی با حاشیه های کمتری عرضه شود. یک حفره درون صفحه ای از مشخصات دیگر این گوشی است. البته شرکت هواوی اطلاعات این گوشی را به طور کامل منتشر نکرده و این گوشی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

دو سیم کارته بوده و می توان سیم کارت های نانو را نیز در آن استفاده کرد. ابعاد بدنه ۹/۷۰× ۵/۷ ×   ۳/۱۴۷ میلی‌متر است. وزن ۱۵۵ گرم بوده و پردازنده گرافیکی آن Mali-G71 MP8 ، پردازنده مرکزی گوشی، ۸ هسته‌ای (۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A73 و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی، (Cortex-A53 رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است. نوع صفحه نمایش LTPS IPS LCD لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگLTPS IPS LCD لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. رابط کاربری emui 5.1، اندازه صفحه نمایش ۵/۱۵ اینچ، مولتی تاچ بوده و سیستم عامل اندروید روی گوشی نصب شده است.

 حافظه داخلی دستگاه ، در ۱۲۸ و۶۴ و رم پیش بینی شده برای آن، ۴و ۶ گیگ خواهد بود. امکانات گوشی ثبت اطلاعات مکانی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پانوراماست. شبکه وایرلس این گوشی Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، dual-band، WiFi Direct، hotspot  بوده، گوشی رادیو هم ندارد. بلوتوث گوشی ۴.۲، A2DP، LE ، پیام رسانی گوشی، SMS(threaded view)، MMS، Email، Push Mail، IM بوده، حسگرهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما در این گوشی تعبیه شده است.

جک هدفون ۵/۳ میلی متری نیز دارد. تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / LTE در این گوشی تعبیه شده است. شبکه ۳G، HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100  است. شبکه ۴G، LTE band 1(2100)، ۳(۱۸۰۰)، ۵(۸۵۰)، ۸(۹۰۰)، ۳۸(۲۶۰۰)، ۳۹(۱۹۰۰)، ۴۰(۲۳۰۰)، ۴۱(۲۵۰۰) است. در کل گوشی بسیار خوبی است و متناسب با امکاناتات خوبی که دارد قیمت مناسبی برای آن مدنظر گرفته شده است و کاربران می توانند متناسب با نیازهای خودشان از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا