اخبار

صنعت بازی موبایل غرب تا ۳۰ میلیارد دلار رشد خواهد کرد

بازی های موبایل در سراسر جهان به سرعت در حال رشد هستند و در سال جاری ۳۶.۹ میلیارد دلار درآمد تولید کرده اند؛ اما یکی از کسانی که برای پیشبرد این صنعت مسئول است بر این باور است که غرب به خودی خود پتانسیل رسیدن و پیشی گرفتن از این عدد و رقم را دارد و به زودی این اتفاق هم می افتد.
با توجه به گفته ی  Neil Young موسس Ngmoco و N3twork، کاربران در غرب به طور میانگین ۵ تا ۸ برابر بیشتر بر روی بازی های موبایلی زمان سپری می کنند. در حقیقت این موضوع حاکی از این است که ایالات متحده به تنهایی این پتانسیل را دارد که هزینه های موجود برای اپلیکیشن های اندرویدی و آی او اسی را به ۳۰ میلیارد دلار برساند. برای رسیدن به این رقم عظیم، یانگ -که اولین موفقیت خود را با بازی رونالدو برای آیفون در سال ۲۰۰۸ بدست آورد- می گوید که توسعه دهندگان باید بازی هایی خلق کنند که مدت زمانی که افراد برای این بازی صرف می کنند و مدت زمانی که در روز برای آن اختصاص می دهند را ماکزیمم نماید.
یانگ برای اینکه نشان دهد برحسته کردن این موارد چگونه ممکن است، به بازارهایی مانند ژاپن اشاره می کند که از تکنیک هایی خاص (مانند gacha) برای ماکزیمم کردن زمان ممکن برای بازی استفاده می کنند. او اشاره می کند که در طول زمان گیمرها به این نوع تکنیک ها و ادوات مکانیکی عادت می کنند و مجریان این حوزه انتظار دارند که همین تکنیک ها هم در ایالات متحده، انگلستان و جاهای دیگر به کار گرفته شود.
با این پتانسیل بالقوه در حوزه ی بازی، یانگ اپلیکیشن اجتماعی N3twork خود را از ویدئو به بازی های موبایلی شیفت می دهد و قصد دارد بازی هایی بسازد که بازاری ایجاد کند که بیشتر از بازی های موبایلی پول ایجاد می کند.
یانگ گفت: “ما باید بازی هایی بسازیم که ارزش زمانی بیشتری نسبت به هزینه ی خریدشان دارند.”
 
منبع: venturebeat

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا