اخبار

طراحی وان پلاس ۳ در چهار تصویر جدید دیده شد

طراحی وان پلاس ۳ در چهار تصویر جدید منتشر شده به نمایش درآمد. گوشی OnePlus 3 جدیدترین محصول کمپانی وان پلاس بوده که در پانزدهم ماه ژوئن (برخی منابع این تاریخ را ۱۴ ژوئن ذکر کرده‌اند) در چین معرفی شده و احتمالا از دو روز بعد، شانزدهم ژوئن، در دسترس خواهد بود.
OnePlus می‌گوید برخلاف مدل‌های قبلی گوشی وان پلاس ۳ بدون در اختیار داشتن دعوتنامه قابل خریداری خواهد بود. بر پایه‌ی آخرین گزارش‌های منتشر شده، یک میلیون دستگاه از گوشی وان پلاس ۳ برای عرضه در روز شانزدهم ژوئن آماده شده است. این گوشی هوشمند تاکنون چندین بار در لیست تائیدیه تنا ظاهر شده و این گوشی در وب‌سایت OppoMart نیز لیست شده و اکنون تصاویر جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که به‌وضوح طراحی وان پلاس ۳ را به نمایش درآورده است.
اخیرا ۴ عکس جدید از این گوشی هوشمند در رنگ خاکستری در فضای آنلاین ظاهر شد. این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام به آن قدرت خواهد داد. وان پلاس ۳ در هر دو مدل ۴ یا ۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR4 عرضه خواهد شد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری در پنل پشتی جای گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود.
یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به این دستگاه مبتنی بر اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو نیرو داده و سیستم‌عامل اکسیژن (Oxygen ) وان پلاس بر بالای این سیستم‌عامل گوگل دیده خواهد شد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر این گوشی دو سیم‌کارته قرار گرفته است.
قیمت این دستگاه هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ اما بر اساس شایعات، مدل ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن به قیمت ۱۹۹۹ یوان (۳۰۷ دلار) و مدل ۶گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با برچسب قیمتی ۲۴۹۹ یوان (۳۸۴ دلار عرضه خواهد شد. در تصاویر زیر، طراحی وان پلاس ۳ را ببینید.
 

طراحی وان پلاس 3

طراحی وان پلاس 3

طراحی وان پلاس 3

منبعandroidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا