اخبار

طرح مفهومی تلفن همراه Apex با قابلیت های منحصر به فرد رونمایی شد

طرح مفهومی تلفن همراه Apex با قابلیت های منحصر به فرد رونمایی شد

کمپانی ویوو در ساخت و آزمایش تلفن های همراه هوشمند مفهومی تبحر فراوان دارد اما این بار قابلیت جدیدی که به صورت طرح مفهومی عرضه داشته است و با نام Apex FullView شناخته می شود، می تواند کاشت های بیومتری در تلفن های همراه هوشمند را به سطح کاملا جدیدی وارد کند.
لازم به ذکر است که زمانی که کمپانی سیناپتیکس از حسگر های موجود بر روی صفحه نمایش خود پرده برداری کرد اظهار داشت که کاشت جدید آنها در فضای خاص فاز سوم از توسعه حسگرهای نامرئی است و این در حالی است که فاز چهارم این توسعه زمانی اتفاق خواهد افتاد که تولید کننده این حسگر را در هر کجای صفحه نمایش گه بخواهد بتواند بکارد.
در همین راستا نیز تلفن همراه هوشمند Vivo X20 Plus UD که به تازگی رونمایی شد و حسگر اثر انگشت در آن بر روی صفحه نمایش قرار گرفته بود هنوز در مرحله سوم توسعه است .اما هم اکنون طرح مفهومی عرضه شده  ازتلفن همراه هوشمند Apex کمپانی ویوو می تواند توسعه حسگرهای یاد شده را به مرز ۳٫۵ وارد کند. این تلفن همراه هوشمند در طرح مفهومی خود به نحوی طراحی شده است که کاربر با قرار دادن انگشت خود در هر جایی از قسمت پایینی صفحه نمایش بتواند دستگاه را قفل گشایی کند. همچنین قابلیت این دستگاه به اینجا محدود نمی شود و این دستگاه تقریبا بدون لبه جایگاه بسیار هوشمندانه ای رابرای دوربین سلفی در نظر گرفته است که تنها در صورت نیاز خود را نشان می دهد.
علاوه بر این، از دیگر قابلیت های عرضه شده در طرح مفهومی Apex، نحوه خروجی صدا است که به جای بلندگوهای معمولی از خود صفحه نمایش خارج خواهد شد. البته قابلیت های بسیار خلاقانه این تلفن همراه هوشمند که هنوز در حد یک طرح مفهومی است به اینجا محدود نمی شود. با این حال هنوز مشخص نیست که این تلفن همراه هوشمند چه زمانی راه خود را به دنیای تلفن های همراه هوشمند باز کند و حتی عرضه این تلفن همراه هوشمند با امکانات یاد شده به صورت تمام و کمال اندکی دور از ذهن می رسد. با این وجود اگر Apex بتواند راه خود را به بازار پیدا کند می تواند رقیب بسیار سرسختی برای تلفن های همراه هوشمند کمپانی هایی نظیر سونی و سامسونگ باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا