اخبار

طیف رنگی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس مشخص شد

گلکسی اس ۹

با وجود اینکه تنها یک ماه تا رونمایی از تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس فاصله‌داریم اما بازار افشاگری‌ها درباره این دو تلفن همراه هوشمند همچنان داغ است. بااین‌وجود اطلاعات زیادی برای افشا از این دو تلفن همراه هوشمند نمانده است و هم‌اکنون درباره مشخصات سخت‌افزاری و دوربین آن اطلاعاتی در دست داریم. بااین‌حال تا به امروز درباره رنگ بدنه این دو دستگاه سخنی به میان نیامده بود که البته به‌تازگی و با یاری اصحاب رسانه این بخش نیز پوشش داده شد.
بسیاری از رنگ‌هایی که ما هم‌اکنون در نسل فعلی تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس شاهد آن هستیم برای این دو پرچم‌دار جدید نیز تعریف‌شده‌اند اما رنگی جدید که بانام نه‌چندان مأنوس بنفش یاسی خوانده می‌شود به طیف رنگ‌های پرچم‌داران سامسونگ افزوده‌شده است. البته این رنگ برخلاف خاکستری ارکیده‌ای که در تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دیده‌شده بود اندکی شادتر و عمیق‌تر است.
بااین‌حال ازآنجایی‌که تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ ازلحاظ رنگی با یکدیگر تفاوت چندانی نداشتند بسیاری بر این باور بودند که پرچم‌دارهای جدید سامسونگ نیز با طیف رنگی مشابه عرضه خواهد شد و تغییر چندانی را در آن‌ها شاهد نخواهیم بود اما به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم دارد تا این دو دستگاه را بارنگ‌های متنوع‌تری به بازار عرضه کند. البته نکته دیگری نیز که باید در نظر داشت این است که رنگ‌های این دو تلفن پرچم‌دار که بسیاری را منتظر نگه‌داشته است، تنها به طیف رنگی روز معرفی دستگاه محدود نخواهد شد و احتمال این وجود دارد که کمپانی سامسونگ پس از گذشت چند ماه از تاریخ رونمایی و عرضه این تلفن‌ها رنگ جدیدی را برای آن‌ها معرفی کند و به‌این‌ترتیب مخاطبانی که هنوز در خرید آن‌ها تردید دارند را به وجد بیاورند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا