اخبار

ظاهری زیبا برای اچ تی سی دیزایر ۱۲

ظاهری زیبا برای اچ تی سی دیزایر ۱۲

تلفن‌های همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه کمپانی اچ تی سی این روزها نظر بسیاری از کاربران این دسته از تلفن‌های همراه را به خود جلب کرده است. اچ تی سی دیزایر ۱۲ با صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی و نسخه پلاس آن در اندازه ۶ اینچ که به رنگ‌های بنفش روشن و طلایی درخشان عرضه خواهند شد و به‌نوعی تداعی کننده صفحه شیشه‌ای اچ تی سی U۱۱ است که البته بر روی ماده ارزان‌قیمت‌تری ارائه شده است.
هر دوی این تلفن‌های همراه هوشمند از نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸:۹ بهره‌مند شده‌اند اما رزولوشن‌های آن‌ها ۱۴۴۰x۷۲۰ پیکسل بوده که تنها چنگی به دل نمی‌زند بلکه خبر از ارزان‌قیمت بودن این دستگاه‌ها می‌دهد. لازم به ذکر است که اچ تی سی دیزایر ۱۲ با پردازنده مدیاتک به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و این در حالی است که نسخه پلاس آن با اندکی پیشرفت در این زمینه با اسنپ دراگون ۴۵۰، ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.
هر دوی این تلفن‌های همراه هوشمند از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند اما اچ تی سی دیزایر ۱۲ پلاس علاوه بر این لنز ۱۳ مگاپیکسلی، لنز دومی را با قدرت ۲ مگاپیکسل نیز در بدنه خود جای‌داده است که البته کارایی آن نیز در عمل واقعا خوب بوده است. همچنین شایان‌ذکر است که هر دوی این تلفن‌های همراه هوشمند جک ۳٫۵ میلی‌متری را حفظ کرده‌اند اما از فناوری یواس‌بی نوع C بهره نمی‌برند و کاربران باید همچنان به میکرو یواس‌بی‌های منقضی شده روی بیاورند.
اچ تی سی دیزایر ۱۲ پلاس همچنین از حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی خود بهره‌مند شده است اما هر دوی این تلفن‌های همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه اچ تی سی از فناوری نه‌چندان مطمئنی برای تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلویی خود بهره‌مند شده‌اند که البته دقت آن به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس با نمونه‌های معرفی شده این فناوری در تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار نیست.
علاوه بر این هنوز در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه رسمی این دو تلفن همراه هوشمند اطلاعاتی در اختیار ما قرار نگرفته است اما اگر شما نیز به دنبال تلفن همراه هوشمندی با ظاهر زیبا و در عین حال قیمت پایین و دوست دار جیب خود هستید بهتر است اندکی صبر کرده و پس از عرضه این دو تلفن همراه هوشمند نگاهی به آن‌ها بیندازید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا