اخبار

ظهور قدرتمندانه گوشی Realme X در بنچمارک گیک بنچ

در بنچمارک Geekbench، گوشی Realme X حضور قدرتمندانه ای داشت. چیپست اسنپدراگون ۷۱۰، قدرت این گوشی خاص و پرچمدار را تامین می کند. اگرچه پروسسور اسنپدراگون ۷۳۰ در گوشی Realme X به کار گرفته شده است ولی بنچمارک گیک در این مورد نظریه دیگری دارد. در حقیقت یک اسنپدراگون ۷۱۰ قدرت این دستگاه را تامین می کند و باعث می شود که به یک گوشی پرچمدار تبدیل شود.

بنچمارک گیک بنچ اذعان کرده که یک پروسسور اسنپدراگون ۷۱۰ با فرکانس ۷۱/۱ گیگاهرتز، قدرت افسانه ای این دستگاه را تامین می کند. سیستم عامل اندروید Pie در این گوشی هوشمند به کارگرفته شده است، این گوشی توانسته که در بخش تک هسته ای امتیاز ۱۵۰۶ و در بخش چند هسته ای یک امتیاز بسیار عالی ۵۸۳۷ را بدست بیاورد.

نسخه Youth  این گوشی نوع جدیدی است که به طور یقین جوانان آن را خواهند پسندید. پروسسور اسنپدراگون ۷۱۰ قدرت این محصول شگفت انگیز را تامین می کند. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۵/۶ اینچ و با تکنولوی AMOLED  بوده و رزولوشن آن فول اچ دی پلاس بوده که نشان می دهد که تصاویر و ویدیوهای باکیفیتی را می توانید مشاهده کنید. قرار گرفتن حسگر اثرا انگشت زیر نمایشگر، ابتکار جدیدی است که در این گوشی به کار گرفته شده است.

حافظه داخلی دستگاه ۶۴ گیگا بایت بوده و برای قرارگرفتن حافظه جانبی فضایی مدنظر گرفته نشده است. یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت به شما کمک می کند تا بتوانید کارهای خودتان را تا زمان خاموش شدن گوشی به دلیل خالی شدن باتری انجام دهید. یک سنسور ۱۶ مگا پیکسلی در دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی کار گذاشته شده است. این گوشی در اندازه ۲/۱۶۱×۷۶×۴/۹ میلی متر طراحی شده و ۱۹۱ گرم وزن دارد.     پنل پشتی این گوشی شیشه ای است و زیباتر دیده می شود. سنسورهای ۵ و ۴۸ مگاپیکسلی، مقدار ظرفیت دوربین های دوگانه این دستگاه است.

پیش بینی شده این گوشی در رنگ های مشکی، آبی، سفید به دوستداران آن عرضه شود. شرکت Realme در مورد این گوشی اطلاعاتی را منتشر نکرده است. دو سیم کارته بوده و شما می توانید آن را به صورت تک سیم کارته نیز استفاده کنید. سه شبکه ارتباطی ۲G-3G-4G در آن به کار گرفته شده است.

حتی می توانید سیم کارت های نانو را هم در این گوشی استفاده کنید. در مه ۲۰۱۸ به بازار معرفی شده است. نمایشگر آن ۱۶ رنگ مختلف را پشتیبانی می کند و از نوع LCD خازنی است. رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسل است.  قابلیت ویبره دارد و انواع زنگ ها در فرمت MP3 است. امکانات  GPRSو EDGE در آن کار گذاشته شده است.قابلیت Wi-Fi و Hotspot در آن به کار گرفته شده است. شما می توانید ۳۰ فریم در هر ثانیه فیلمبرداری کنید.

دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی دارد. حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورتی و قطب نما در آن به کار گرفته شده است. شما می توانید با email ، MMS ,  Push email پیام های خود را به دوستان و نزدیکان خود ارسال کنید. به طور یقین این گوشی شما را شگفت زده خواهد کرد. باتری این دستگاه قابلیت تعویض را ندارد و در صورتی که باتری به مشکلاتی دچار شده باید گوشی خود را تعویض کرده و یک گوشی جدیدی را خریداری کنید.

بلوتوث این دستگاه ۵.۰, A2DP, LE است و سیستم عامل اندروید ۹ در آن به کار گرفته شده است. وضوح تصویر ۳۹۶ ppi در هر پیکسل تصویری است. در کشور هند با قیمت مناسبی عرضه شده است و هندیان می توانند این گوشی را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. با کمی مقایسه متوجه می شوید که در مقایسه با امکانات آن گوشی خوبی است و ارزش دارد که برای آن هزینه کنید.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا