اخبار

عرضه ال جی وی ۲۰ از اول این هفته در کره با قیمت ۸۱۰ دلار انجام می‌شود

بارگیری برای عرضه ال جی وی ۲۰ (LG V20) از اوایل این هفته آغاز خواهد شد؛ اما تا ماه نوامبر به طور گسترده در دسترس نخواهد بود. همان طور که انتظار می رفت کمپانی ال جی حمل و نقل اولین محموله از گوشی هوشمند پرچمدار وی ۲۰ خود را از فردا ۲۹ سپتامبر آغاز خواهد کرد. البته این دستگاه تنها در قفسه مغازه های کره قرار خواهد گرفت و کاربران کشورهای دیگر باید برای در اختیار داشتن ال جی وی ۲۰ مدت زمان بیشتری را به انتظار بنشینند.
عرضه ال جی وی ۲۰ از طریق سه اپراتور بزرگ در کره با قیمت ۸۱۰ دلار انجام خواهد شد. این دستگاه در سه گزینه رنگی تیتانیومی، نقره‌ای و صورتی در دسترس قرار می‌گیرد.
این شرکت کره‌ای وعده داده است که عرضه ال جی وی ۲۰ به زودی در دیگر بازارهای جهانی نیز کلید خواهد خورد؛ اما این اتفاق در چند هفته آینده انجام خواهد شد. این گوشی در ۲۱ اکتبر (۳۰ مهرماه) وارد بازار ایالات متحده خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا در همین تاریخ به بازارهای آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه وارد می‌شود یا برای عرضه آن در این مناطق استراتژی دیگری در نظر گرفته شده است.
عرضه ال جی وی 20
اما در این باره خبر بدی برای کاربران اروپایی وجود دارد. ال جی تا کنون هیچ برنامه‌ای برای راه اندازی این گوشی در اروپا اعلام نکرده است؛ بنابراین طرفداران این گوشی برای خرید آن حتما باید به کشورهای خارج از این قاره سبز بروند. البته ممکن است برخی از خرده فروشی های این قاره آن را ارائه کنند؛ اما هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد، حداقل در حال حاضر که اینگونه است.
لازم بذکر است که گزینه های قیمت گذاری برای گوشی LG V20 برای هر منطقه به صورت جداگانه اعلام خواهد شد؛ بنابراین انتظار نداریم که با همان قیمت ۸۱۰ دلاری که در کره عرضه می‌شود در دیگر بازارهای جهانی نیز معامله شود.
این دستگاه به یک عنوان دیگر هم مفتخر شده است. ال جی V20 اولین گوشی هوشمندی است که با جدیدترین سیستم عامل گوگل، اندروید ۷٫۰ نوقا از جعبه خارج خواهد شد. مشخصات این دستگاه نیز کاملا اغوا کننده است. پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند برای هر کاربری جذاب باشد. این فضای ذخیره سازی قابلیت آن را دارد که تا حجم عظیم ۲ ترابایت نیز ارتقا یابد.
یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر این پرچمدار وجود یک دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن بوده که به لرزشگیر اپتیکال (OIS)، فوکوس خودکار لیزری و ضبط ویدئویی ۴K مجهز شده است. در پنل جلویی این دستگاه یک نمایشگر کواد اچ دی ۵٫۷ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خودنمایی کرده و انرژی مورد نیاز کارهای روزانه از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. منتظر باشید عرضه ال جی وی ۲۰ آغاز شد.
 
عرضه ال جی وی 20

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا