اخبار

عرضه اپل واچ ۳ به تعویق افتاد

به نظر می رسد که اپل کمی با عرضه محصولات جدیدش به مشکل خورده است. از طرفی هنوز به پیش فروش عمده گوشی ها نرسیدیم اما موجودی های اپل واچ ۳ و آیفون ۸  رو به پایان می روند.به‌عنوان مثال، سفارش‌های مربوط به مدل‌های خاکستری تحت شبکه‌ی T-Mobile و برخی از نسخه‌‌های آنلاک، تا یک یا دو هفته بعد از ثبت سفارش ارسال نخواهند شد و چنانچه روند پیش‌سفارش‌ها بدین شکل ادامه پیدا کند، احتمالا مدل‌های بیشتری به این وضعیت دچار خواهند شد. به‌ نظر می‌رسد که مدل‌های تحت شبکه‌ی T-Mobile سریع‌تر از نسخه‌های دیگر به فروش می‌رسند.
از آنجایی که نمونه های ۴۳ و ۳۸ میلیمتری اپل واچ ۳ نیز زودتر از موعد به دست مشتریان می رسد، موجودی اپل واچ ۳ نیز به سرعت رو به پایان است. موجودی برخی از مدل‌های اسپرت اپل واچ ۳ نیز به اتمام رسیده است؛ چرا که مدل‌ ۴۲ میلی‌متری آلومینیومی به رنگ خاکستری با بند اسپرت لوپ Dark Olive، مدل ۴۲ میلی‌متری آلومینیومی به رنگ طلایی و بند اسپرت Pink Sand و مدل ۳۸ میلی‌متری آلومینیومی به رنگ نقره‌ای و بند اسپرت لوپ Seashell، همگی چند هفته پس از ثبت سفارش ارسال خواهند شد.
روز ۲۴ شهریور ماه شروع پیش فروش و ارسال محصولات اپل بود و تنها بعد از ۲ روز موجودی ها به سرعت رو به پایان است.
درحالی‌که موجودی برخی از مدل‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و اپل واچ ۳ برای پیش‌سفارش به‌زودی به اتمام خواهد رسید؛ اما باز هم ممکن است که روز جمعه ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور)، کاربران قادر به خرید آیفون جدید از طریق مراجعه به یکی از مراکز فروش اپل باشند. در حقیقت، هنوز هم ممکن است کاربران در روز آغاز عرضه‌ی رسمی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس، قادر به خرید حضوری برخی از مدل‌هایی باشند که نرخ فروش بالایی برای آن‌ها پیش‌بینی می‌شود؛ اما این وضعیت ممکن است به‌سرعت تغییر کند.
آیفون ۸ و ۸ پلاس در دو نسخه‌ی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی و سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهند شد. اپل در ایالات متحده‌ی آمریکا، به‌ترتیب برچسب قیمتی ۶۹۹ و ۷۹۹ دلاری برای مدل پایه‌ی این محصولات در نظر گرفته است. کوپرتینونشین‌ها قیمت اپل واچ ۳ برای مدل‌های با و بدون قابلیت اتصال به شبکه‌ی LTE را به‌ ترتیب ۳۲۹ و ۳۹۹ دلار انتخاب کرده‌اند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا