اخبار

عرضه شیائومی ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس با نمایشگر بدون لبه و قیمت بسیار ارزان

شیائومی ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس

شرکت شیائومی دو مدل شیائومی ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس را عرضه کرده است که نمایشگرهایی بدون لبه و زیبا را با قیمتی بسیار پایین‌تر از پرچم‌داران به مشتریان عرضه می‌کنند.
شرکت شیائومی دیروز مدل‌های شیائومی ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس را در بازار چین معرفی کرده است و به نظر می‌رسد که این محصولات به‌زودی در سراسر جهان نیز عرضه شوند. این مدل‌ها که قرار است تا نخستین محصولات میان رده‌ای باشند که به نمایشگر بدون حاشیه مجهز هستند.
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط داناوان سانگ که مدیر بخش محصولات شرکت شیائومی است، دو مدل شیائومی ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس قرار است تا نمایشگرهایی را به کاربران ارائه کننده که نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارند. به این ترتیب مدل‌های یاد شده از نظر ظاهری شباهت زیادی به پرچم‌داران بزرگ موجود در بازار خواهند داشت و تصاویری که سانگ منتشر کرده است را نیز می‌توانید در ابتدای خبر مشاهده کنید تا متوجه شوید که این محصول از نظر ظاهری چه شکل و شمایلی دارد.
نکته مهم در زمینه شیائومی ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس این است که اگر ساختار قیمت‌گذاری نسل‌های قبلی آن‌ها برای این محصولات رعایت شود، شاهد عرضه شدن این مدل‌ها با قیمتی زیر ۲۰۰ دلار خواهیم بود. این امر موجب می‌شود تا این محصولات به یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای کاربرانی بدل شود که می‌خواهند آخرین فناوری روز را با حداقل بودجه در اختیار داشته باشند.
شایان ذکر است که شیائومی ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس قرار است ابتدا در بازار چین و سپس در بازار هندوستان عرضه شده و پس‌ازآن روانه بازارهای دیگر جهان شوند. پردازنده شیائومی ردمی ۵ از نوع کوالکام اسنپ دراگون ۴۵۰ بوده و در دو مدل رم ۲ و ۳ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی به همراه باتری ۳۳۰۰ آمپرساعتی نیز برای این محصول عرضه شده است. این موارد برای شیائومی ردمی ۵ پلاس به اسنپ دراگون ۶۲۵ و گزینه‌های رم ۳ و ۴ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ آمپرساعتی بهبود می‌یابد. هر دو مدل شیائومی ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس به دوربین اصلی ۱۲ و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی مجهز هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا