اخبار

عرضه مودم های میان رده ایسوس در بازار

در سه ماهه نخست امسال ایسوس در بخش تولید مودم های میان رده و رده بالای خود با معرفی سری DSL-ACXX و جایگزینی آن با سری DSL-NXX، خط تولید خود را در DSL مودم ها به روز رسانی کرد.

 
 
مدل رده بالا و خوش قیمت DSL-AC52U نیز بر مبنای همین بروز رسانی ها، نسل بعدی DSL-N55U است تا هم کارایی را افزایش دهد و هم محصولی جدید، قدرتمند ولی خوش قیمت را جایگزین این مدل پرفروش نماید.
 
DSL-AC52U از شبکه دوبانده با استاندارد ac 802,11 استفاده می کند که در باند ۵ گیگاهرتز می تواند تا ۴۳۳ مگابیت بر ثانیه و در باند ۲٫۴ گیگاهرتز تا حداکثر ۳۰۰ مگابیت بر ثاینه و در مجموع دو باند۷۳۳ مگابیت برثانیه داده را در محیط شبکه بی سیم منتقل کند. علاوه بر آن با فناوری انحصاری ASUS AiRadar، بالاترین پوشش آنتن دهی و سرعت را در شبکه بیسیم برای شما فراهم می کند.
 
 
DSL-AC52U با نسخه های متفاوت اینترنت کابلی ( VDSL2, ADSL2/2+, ADSLو فیبر نوری) سازگار است و می تواند انتخابی آینده نگرانه برای کاربران باشد.
 
DSL-AC52U می تواند چند بستر مختلف اینترنت را با هم ترکیب کرده و یک اینترنت پرسرعت و بدون قطعی را ایجاد کند. کاربر می تواند یک شبکه اینترنت از خط تلفن، یک شبکه اینترنت از بستری دیگر (به طور مثال از لینک مستقیم WAN) و یک بستر اینترنت ۴G/3G توسط یک دانگل USB را با هم ترکیب کرده و بهترین تجربه از اینترنت را برای کاربر ایجاد کند.
 
همچنین با رابط نرم افزاری ASUSWRT، کاربر می تواند به سادگی مراتب مختلف امنیتی برای کاربر میهمان ایجاد کند یا سرویس VPN سرور را در مودم به راحتی راه اندازی نماید. همچنین با Download Master، می تواند فایل ها را بدون نیاز به سیستم عامل از اینترنت دانلود کرده و درون یک ذخیره ساز USB ذخیره کند.
 
 
منبع : موبنا
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا