اخبار

عرضه نسخه جدیدی از آیفون در چین

عرضه نسخه جدیدی از آیفون در چین

آیفون جدید در چین

به‌تازگی کمپانی اپل بدون ایجاد سروصدای زیادی نسخه‌ای جدید از آیفون ۶ را برای بازار آسیا ارائه کرده است. نسخه اصلی این تلفن همراه که در سال گذشته میلادی روانه بازار شد، هم‌اکنون در بازار چین با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت نیز عرضه خواهد شد. همان‌طور که به یاد می‌آورید شرکت اپل این دستگاه را در نسخه‌های ۱۶،۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه کرده است و به همین دلیل نیز نسخه ۳۲ گیگابایتی از آیفون ۶ کاملا جدید به‌حساب می‌آید.

فروش این نسخه جدید از آیفون که با رنگ طلایی نیز عرضه شده است، در تاریخ ۱۰ ماه مارس در بازار تایوان نیز آغاز خواهد شد. شرکت تایوان موبایل تصمیم دارد تا این نسخه از آیفون را با اقساطی ۴۰ ماهه (هر ماه ۴۵ دلار) به فروش برساند. به‌این‌ترتیب می‌توان ادعا کرد که نسخه یاد شده درواقع ارزان‌ترین نسخه از محصولات شرکت اپل است که تایوان موبایل تاکنون به فروش رسانده است.

بااین‌حال هم‌اکنون مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد تا این نسخه ۳۲ گیگابایتی از این تلفن همراه هوشمند را در بازارهای دیگر نیز به فروش برساند یا خیر. بااین‌حال حتی اگر اپل قصد داشته باشد تا این محصول را در بازارهای دیگر نیز شروع کند قاعدتا بازارهای رو به رشد کشورهای دیگر را مدنظر قرار خواهد داد.

علی‌رغم گذشت دو سال از تاریخ فروش آیفون ۶، این تلفن همراه همچنان محبوبیت خود را در بین کاربران موجود در بازارهای درحال‌توسعه حفظ کرده است. البته نسخه آنلاک شده آن نیز در بازارهای توسعه یافته وجود دارد که قیمت آن تا حدی قابل‌توجهی نسبت به آیفون ۷ کمتر است. همین امر نیز باعث شده است تا انتخاب این نسخه از آیفون‌ها برای کاربرانی که قصد ورود به دنیای iOS را دارند مقرون‌به‌صرفه تر باشد.

با تمامی این تفاسیر خطر اصلی‌ای که این مدل را تهدید می‌کند، سیاست خاتمه پشتیبانی اپل است که معمولا با اعلان‌های کوتاه‌مدتی اعمال می‌شود و به‌صورت ناگهانی کارایی بسیاری از دستگاه‌های آیفون را به حداقل می‌رساند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا