اخبار

عرضه گلکسی A60 در گزینه رنگی جدید

سامسونگ گلکسی A60، یکی از میان رده های محبوب بازار می باشد که تونسته است در کشورهای مختلف فروش خوبی را تجربه کند. روز گذشته این شرکت کره ای این گوشی هوشمند را در یک رنگ جدید به نام Peach Mist رونمایی کرد که به نظر می رسد که از این پس علاقه مندان به خریداری کردن این دستگاه می توانند این رنگ را نیز در میان انتخاب های خود ببینند. گفتنی است که سامسونگ با این منظور به دنبال آن می باشد که فروش محصول تازه خود را بهبود بخشیده از رقبایش فاصله بگیرد.

چین با داشتن جمعیتی بیش از یک میلیارد نفری، همیشه بازاری جذاب برای شرکت های گوناگون محسوب شده است، قاعدتا کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند نیز از این قاعده مستثنا نبوده و نمی توانند از سود چشمگیر این بازار چشم پوشی کنند. اما باتوجه به این که درصد عمده ای از بازار توسط شرکت های بومی نظیر، هواوی، شیائومی، اوپو و غیره تحت کنترل گرفته شده است، شرکت های خارجی برای افزایش سهم خود از آن باید برنامه ها ویژه ای داشته باشند که یکی از رایج ترین آن ها ارائه نسخه هایی مخصوص برای بازار چین و هند می باشد.

به دنبال این موضوع سامسونگ که یکی از حکم رانان بازار میان رده ها می باشد، سامسونگ، گلکسی A60 را در یک رنگ جدید و با نام Peach Mist به صورت اختصاصی برای بازار چین رونمایی کرد که این رنگ ترکیبی از رنگ صورتی و سفید است.  به این ترتیب این رنگ در کنار نگ های آبی نیمه شب، آبی دریا، نارنجی و Sea Salt پنجمین گزینه موجود در مقابل کاربران خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت و مشخصات فنی این دستگاه، هیچ تفاوتی با مدل های دیگر نداشته و کماکان نسخه مجهز شده به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، با پرداخت ۲۱۷ دلار قابل خریداری خواهد بود.

شایان به ذکر است که سامسونگ گلکسی A60 دارای یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با تکنولوژی PLS TFT می باشد که توانایی ارائه رزولوشون فول اچ دی پلاس را به کاربران دارد. سامسونگ به منظور تامین قدرت پردازشی از یک پردازنده اسنپ دراگون ۶۷۵ شرکت کوالکام استفاده کرده است که دارای هشت هسته پردازشی بوده و در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۲ قلب تپنده دستگاه را تشکیل داده است.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا