اخبار

عرضه گوشی شیائومی Mi A3 به همراه با اسنپدراگون ۷۳۰ در هند

معاونت ارشد شرکت شیائومی طی توئیتی خبر داده که به زودی دستگاه اسنپدراگون ۷۳۰ عرضه خواهد شد. دستگاه مورد نظر Mi A3 بوده و قرار است که در کشور هند عرضه شود. بعد از ملاقات مقامات بلندپایه دو شرکت کوالکام و شیامی،  معاون امور جهانی شرکت شیائومی، آقای مانو کومار جین در توئیت خود اعلام کرد که به زودی دستگاه موبایل اسنپدراگون ۷۳۰ یا همان اسنپدراگون G730  به بازار هند عرضه خواهد شد.

البته شرکت به پروسسور این شرکت اشاره ای نکرده ولی مشخص است که از پروسسور اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده خواهد کرد. هر دو چیپست با تکنولوژی ۸ میلی متری طراحی و ساخته شده اند. دستگاه موبایل Mi A3  به بازار عرضه خواهد شد و به دوربین سه گانه با سنسورهای ۱۳+۴۸+۸ مگاپیکسلی، و باتری ۴ هزار  میلی آمپری و اسنپدراگون ۷۳۰ مجهز است.

البته شرکت به قیمت دستگاه هیچ اشاره ای نکرده ولی احتمال دارد که بعد از بازار هند، بازار چین مورد هدف باشد. ویژگی های دیگر این دستگاه موبایل، حسگر اثر انگشت درون صفحه ای و پنل نمایش OLED است که باعث شده که نسبت به بقیه دستگاه ها خاص تر باشد.

اندازه بدنه دستگاه  ۱۴۴ x 73.6 x 8.1 mm (5.67 x 2.90 x 0.32 in) است و وزن دستگاه ۴۵ گرم، پلاستیکی بوده و سیم کارت ها مینی را در خود جای می دهد. صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی بوده و ۱۶ میلیون رنگ را نمایش می دهد. رزولوشن نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسلی بوده و وضوح خوبی دارد.

اندروید۳/۴ روی دستگاه نصب شده و می تواند تا ۶ هم ارتقا یابد. پردازنده دستگاه Quad-core 2.3 GHz Krait 400 است. اندازه دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل است. مجهز به GPS، رادیو بوده و باتری دستگاه نیز سریع شارژ می شود. قیمت دستگاه ۲۰۰ یورو برآورد شده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا