اخبار

عرضه ی پیش نمایش Android M به تاخیر افتاد !!!

به دنبال انتشار دومین نسخه ی پیش نمایش اندروید M که در ماه گذشته در دسترس قرار گرفت، Google وعده داد تا نسخه ی سوم این پیش نمایش نیز به زودی برای دستگاه های تعیین شده ی Nexus، منتشر شود. پیش بینی می شد نسخه ی سوم در ماه آینده منتشر شود اما اگرچه تاریخ رسمی و مشخصی از عرضه ی آن در دسترس نبود، حالا مشخص شده است که کاربرانی که مشتاق بودند این نسخه را به زودی تجربه کنند، باید بیشتر صبر پیشه کنند.
این اطلاعات توسط یک صفحه ی رسمی در Google Plus منتشر شد که در تولید و توضیع Android M نیز دست دارد پس این تاخیر به صورت رسمی تایید شده است. دلیلی که گوگل اعلام کرده است پیش نمایش سوم به خاطر آن دچار تعویق شده است، کمی هیجان انگیز است. آن ها گفته اند که می خواهند چیزی را عرضه کنند که با نسخه ی نهایی تغییرات زیادی نداشته باشد پس مشخص می شود زمانی که پیش نمایش شماره ی ۳ نیز برای دانلود قرار گیرد، چیزی تا انتشار اندروید M نمانده است.
این صفحه در شبکه ی اجتماعی گوگل گفته است که به زودی این نسخه ی آزمایشی منتشر خواهد شد اما تاریخ دقیقی اعلام نکرده است. دستگاه هایی که اولین دریافت کنندگان Android Muffin خواهند بود، دو Nexus ساخته شده توسط LG و Huawei می باشد که انتظار می رود هر دو مدل در اکتبر عرضه شوند. هم چنین اندروید نسخه ی بعدی، نسخه ۶٫۰ نخواهد بود بلکه نسخه ۵٫۲ نام دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا