اخبار

فاش شدن عکسی از باتری آیفون ۶s یا ۶c

فاش شدن عکسی از باتری آیفون 6s یا 6c,فاش شدن عکس,باتری آیفون 6s,آیفون ۶ سی,اپل,APPLE,IPHONE 6S,IPHONE 6C,فاش شدن عکسی از باتری آیفون,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از فاش شدن عکسی از باتری آیفون ۶s یا ۶c خبر داده است ، سایت فرانسوی Nowhereelse.fr به تازگی عکسی از باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپر ساعتی منتشر کرد که ساخته شده توسط کارخانه‌ی تامین کننده‌ی همیشگی باتری‌های آیفون می باشد. اما با توجه به کم بودن ظرفیت این باتری نسبت به باتری ۱۸۱۰ میلی‌آمپر ساعتی آیفون ۶، سوال اینجاست که آیا باتری فاش شده متعلق به نسخه‌ی کوچکتری از آیفون با نام آیفون ۶ سی است؟

ظرفیت ۱۷۱۵ میلی‌آمپر ساعتی باتری فاش شده کمتر از ظرفیت ۱۸۱۰ میلی‌آمپر ساعتی باتری آیفون ۶ است و اگر اپل قصد استفاده از آن را در آیفون ۶ اس داشته باشد باید عملکرد آیفون جدید را بسیار بهبود ببخشد تا بتواند بازده باتری بهتر یا مشابه آیفون ۶ بدست آورد.
با توجه به تشابه طراحی آیفون ۶ و آیفون ۶ اس مشخص نیست که آیا اپل ظرفیت باتری را در آیفون جدید کاهش خواهد داد یا خیر. اما اگر این اتفاق صورت بگیرد می‌توان دلیل آن را استفاده از پنلی با ضخامت بیشتر برای پشتیبانی از قابلیت فورس تاچ دانست.
برخی دیگر نیز معتقد هستند این باتری متعلق به آیفون ۶ سی است؛ اما با توجه به عدم انتشار تصاویر بیشتر از این آیفون ۴ اینچی، به نظر می‌رسد معرفی این گوشی به تعویق افتاده یا به طور کلی منتفی شده است. زمان تولید باتری متعلق به مارس ۲۰۱۵ ( اسفند ۱۳۹۳) است و با تاریخ شایعات مربوط به آیفون ۶ سی نیز همخوانی دارد؛ اما افزایش حدود ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسبت به آیفون ۵ سی که باتری ۱۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت کمی عجیب بوده و دور از ذهن است.
برخی دیگر نیز با توجه به اتصالات به کار رفته که کاملا مشابه آیفون ۶ است معتقد هستند که این باتری متعلق به آیفون ۶ اس است. به غیر از موارد ذکر شده دلیل دیگری بر این مدعا وجود ندارد و نمی‌توان هیچ یک از نظریه‌های مطرح شده را تایید یا رد کرد.
با توجه به این که کمتر از یک ماه تا زمان معرفی رسمی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس زمان باقی مانده است به طور قطع در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار جدیدی در ارتباط با آیفون‌های جدید خواهیم بود. البته باید گفت که شباهت طراحی و بدنه‌ی آیفون ۶ اس با آیفون ۶ کار تشخیص و بدست آوردن اطلاعات از عکس‌های فاش شده را بسیار دشوار می‌کند.
منبع : zoomit.ir
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا