اخبار

فاش شدن عکسی از Galaxy S6 Mini سامسونگ

فاش شدن عکسی از Galaxy S6 Mini سامسونگ,فاش شدن عکسی از Galaxy S6 Mini,Galaxy S6 Mini,سامسونگ,سخت‌افزار,گوشی هوشمند,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری از فاش شدن عکسی از Galaxy S6 Mini سامسونگ خبر داده است ، ارائه نسخه مینی برای پرچمداران تبدیل به یک سنت برای شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند است. متاسفانه در بسیاری از موارد نسخه‌های مینی پرچمداران سال،‌ از سخت‌افزار به مراتب ضعیف‌تری نسبت به مدل اصلی برخوردار هستند البته شاید بتوانیم در این زمینه نسخه‌های کامپکت سری Z‌ سونی را استثنا قلمداد کنیم.

سامسونگ پس از عرضه گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج صحبت زیادی در مورد نسخه‌های اکتیو و مینی گلکسی اس ۶ نکرد. دیری نگذشت که نسخه اکتیو تایید شد و البته معرفی هم شد ولی در مورد نسخه مینی اوضاع به چه ترتیب است؟ درست است که هرگز صحبتی در مورد عدم تولید گلکسی اس ۶ مینی نشد ولی اطلاعات زیادی و تصاویر فاش شده‌ای هم از آن در دست نبود.

Samsung-GalaxyS6-Mini

حالا به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۶ مینی  گوشی خوبی خواهد بود که بزودی به بازار عرضه خواهد شد.  اگر چه تاریک هستند ولی زبان طراحی گلکسی اس ۶ در این گوشی هوشمند کاملا مشخص است. هنوز دلیلی مبنی بر این که این تصاویر جعلی باشند وجود ندارد.
هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سخت‌افزار این گوشی هوشمند موجود نیست ولی با نگاه به شایعات مطرح شده در محافل خبری انتظار سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۸۰۸،  نمایشگر ۴.۶ یا ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰pِ، دوربین ۱۵ مگاپیکسلی و ۲ گیگابایت رم را داریم.

انتظار می رود این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۳ آگوست همزمان با معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس به بازار معرفی خواهد شد.

منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا