اخبار

فاش شدن مشخصات فنی سامسونگ Galaxy A8 در مالزی

فاش شدن مشخصات فنی سامسونگ Galaxy A8 در مالزی,مشخصات فنی سامسونگ Galaxy A8,سامسونگ Galaxy A8,گلکسی A8 سامسونگ,Mdroid.my,sm-Galaxy A8,سایت موبایلستان

به گزارش سایت موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص فاش شدن مشخصات فنی سامسونگ Galaxy A8 در مالزی خبر داده است، ساعاتی پیش نیز تصویری از گلکسی A8 منتشر شده بود که دربردارنده‌ی اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی و همچنین قیمت این محصول برای کاربران مالزیایی می باشد. براساس پوستری از گلکسی A8‌ که توسط وب‌سایت Mdroid.my منتشر شده بود، قیمت این محصول برای کاربران مالزیایی ۵۰۰ دلار تعیین شد. پیش از این اطلاعاتی منتشر شده بود که گویای قیمت ۴۳۹ یورویی گلکسی A8 برای کاربران چینی بود.

GalaxyA8Int

هرچند تصویر ثبت شده از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نیست، اما می‌توان از لیست مشخصات فنی، اطلاعاتی را کسب کرد. از جمله‌ی مشخصات فنی مربوط به گلکسی A8 باید به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی (اسنپدراگون ۶۱۵)، صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق اسلات میکرو SD و باتری ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی‌هوشمند با اندروید ۵.۱ همراه خواهد شد.
انتظار می‌رود سامسونگ، گلکسی A8 را در تاریخ هفدهم جولای، یعنی چهار روز دیگر معرفی کند.
منبع: zoomit.ir

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا