اخبار

فاش شدن مشخصات هوآوی Mate S با دوربین۲۰ مگاپیکسلی

فاش شدن مشخصات هوآوی Mate S با دوربین۲۰ مگاپیکسلی,مشخصات هوآوی Mate S,هوآوی,Mate S,هوآوی Mate S,میت اس هواوی,هواوی میت S,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از فاش شدن مشخصات هوآوی Mate S با دوربین۲۰ مگاپیکسلی خبر داده است ، چند روز قبل از معرفی رسمی سایت خرید آنلاین Oppomart با قرار دادن آن در لیست خود قیمت و مشخصات فنی میت اس را نیز فاش کرده بود.

نگاهی به این مشخصات نشان می‌دهد که میت اس ۵۹۹ دلار قیمت داشته و از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره خواهد برد که به معنای چگالی پیکسلی ۳۸۶ پیکسل در هر اینچ است. همچنین نکته‌ی جالب بهره‌گیری این گوشی از فناوری فورس تاچ است که با توجه به مقدار فشار بر روی صفحه نمایش عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش می‌گذارد. برای آشنایی بیشتر با این ویژگی می‌توانید به «فناوری فورس تاچ اپل چیست و چه کاربردهایی دارد؟» مراجعه کنید.
از سایر مشخصات ذکر شده برای میت اس می‌توان به پردازنده‌ی کرین ۹۳۵ در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T628، سه گیگابایت رم از نوع LPDDR4، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین خود گرفت (سلفی) ۸ مگاپیکسل، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۵.۱ با رابط کاربری Emotion 3.1 اشاره کرد.
به علاوه این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه پشتیبانی کرده و مجهز به حسگر اثر انگشت در پشت خواهد بود. ضخامت میت اس ۷.۹ میلی‌متر است که وزنی ۱۸۵ گرمی را برای آن به همراه دارد.
رقابت برای عرضه‌ی اولین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت فورس تاچ بسیار زیاد شده است و پس از ZTE Axon Mini و آیفون ۶ اس اپل حالا هواوی نیز وارد آن شده است. باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های آینده کدامیک از رقبا گوی سبقت را از بقیه خواهد ربود.
منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا