اخبار

فراخوان ثبت نام درپنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات

 فراخوان ثبت نام درپنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات

 

همایش راهبری 

 
سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از مدیران و اعضای صنف دعوت می کند برای حضور در پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات ثبت نام کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیسیون استاندارد و تدوین مقررات این سازمان پنجمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات را روز چهارشنبه ۱۵دی ماه ۱۳۹۵ در سالن همایش  کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد کرد.
مبحث ” کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک” به عنوان موضوع پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات انتخاب شده است.
در این دوره از همایش، محورهایی همچون ” اصول و مفاهیم کنترل‏های داخلی و مدیریت ریسک”،” پایش و ارزیابی ریسک فناوری اطلاعات”، “چالش‏ها و رهنمودهای ساختاری و فرآیندی در زمینه استقرار نظام کنترل‏های داخلی”، “معرفی چارچوب‌ها، به‏روش‏ها و استانداردهای مرتبط با کنترل‏های داخلی” و همچنین” نقش فناوری اطلاعات به عنوان یک توانمندساز در استقرار نظام کنترل داخلی” مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.
مخاطبان سلسله همایش‌های راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، اعضای هیات‌مدیره و مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، مدیران ارشد سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی، متخصصان و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه مدیریت در حوزه فناوری اطلاعات هستند.
علاقمندان برای ثبت نام در این همایش می توانند اینجا کلیک کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا