اخبار

فرم درخواست شغل استیو جابز بالاخره فروش رفت

فرم درخواست شغل استیو جابز بالاخره فروش رفت

در حدود یک هفته قبل، در رابطه با به مزایده گذاشتن فرم درخواست شغل پر شده توسط استیو جابز خبرهایی را شنیدیم. البته این فرم برای شغلی نا معلوم پر شده بود و سال آن نیز به ۱۹۷۳ میلادی برمی گشت. سه سال بعد از این فرم، استیو جابز به همراه استیو وزنیاک کمپانی اپل را تاسیس کردند. چهار سال بعد از این رخداد، جابز به یک میلیونر تبدیل شد. با این حال، در سال ۱۹۷۳ و زمانی که جابز این فرم درخواست کار را پر می کرد هیچ وسیله نقلیه یا تلفنی نداشت و در قسمت دسترسی به وسایل حمل و نقل نوشته بود:” ممکن اما نه محتمل”.
با این حال اخرین بررسی ما از این مزایده پیشنهاد رقم ۵۰ هزار دلار برای خرید این فرم بود. هم اکنون این مزایده تمام شده و این فرم امضا شده توسط استیو جابز با رقم ۱۷۴٫۷۵۷ دلار به فروش رسیده بود. البته لازم به ذکر است که خریدار این فرم به جای صرف پول خود برای تکه ای کاغذ می توانست به خرید حدود ۹۸۱ سهم از کمپانی اپل در قیمت فعلی اش بپردازد و با این که ۱۶۶ نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از آیفون X را خریداری کند. با این حال باید یاد داشت که این مدرک در واقع چیزی بیش از قطعه ای مکالمه است و برای بسیاری از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
همچنین باید اظهار داشت که بسیاری از مدارک ارزشمند تر بسیاری از افراد دیگر که پیش از این برای مزایده گذاشته شده بود با رقم بسیار کمتر از ۱۷۴٫۷۵۷ دلار به فروش رسیده بود. همین امر نیز خود نشان دهنده اهمیت و علاقه ای است که طرفداران اپل و استیو جابزحتی پس از گذشت سال ها از مرگ وی برای او قائل هستند. برای آنها استیو جابزی که آیفون ها را برای اولین بار در ۹ ژانیوه سال ۲۰۰۷ میلادی رونمایی کرد یک استوره فراموش نشدنی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا