اخبار

فروشگاه اپل فراتر از یک مرکز خرید؛ حذف کلمه استور از نمایندگی‌‌های اپل

شرکت اپل در نظر دارد تا فروشگاه اپل را به مکانی رویایی برای خریداران و علاقه‌مندان به این برند تبدیل کند. در همین راستا دیگر خبری از عبارت فروشگاه در نام این مکان‌ها نخواهد بود و باید آن‌ها را با عنوان «دفتر انجمن اپل» و «نمایشگاه اپل ولی» صدا بزنید. اپل در نظر دارد تا در این مکان فعالیت‌های ویدیو موزیکال مختلفی را نیز به نمایش بگذارد تا ساعات خوشی را برای علاقه‌مندان به خود در کنار خرید محصولات به ارمغان آورد.
فروشگاه اپل (اپل استور) همیشه بیش از یک مرکز خرید ساده بوده است. آن‌ها معمولاً روشن و شفاف هستند و همراه با تماشای تازه‌ترین محصولات اپل، استفاده از وای-فای رایگان، میل کردن یک فنجان کافه و همچنین گذراندن ساعاتی با نشاط به مکانی بسیار جذاب برای طرفداران شرکت اپل لقب گرفته‌اند. این دقیقاً موضوعی است که باعث شده تا شما تنها به عنوان یک فروشگاه به فروشگاه اپل نگاه نکنید و در کنار خرید محصولاتی از جنس آیفون و مک، بسیاری از فعالیت‌های دیگر را نیز درون این فروشگاه تجربه کنید. از این رو اپل سعی دارد با بهبود بخشیدن به این مکان‌ها، فروشگاه اپل را به یک مکانی کاملاً سالم تبدیل کند.
تمامی دفاتر فروشگاه اپل اینک با حذف عبارت «فروشگاه» از نام خود، آن‌ها را به «دفتر انجمن اپل» و «نمایشگاه اپل ولی» تغییر نام داده‌اند. این تغییری نسبتاً جدید است که از اواسط هفته جاری آغاز شده است. علاوه بر این اپل به طور رسمی با ارسال درخواست نامه‌ای به کارمندان خرده فروش خود عنوان کرده است که آن‌ها به تدریج با فراهم کردن مقدمات کار، عبارت فروشگاه را در دو فروشگاه آنلاین و فیزیکی خود حذف کنند.
 

فروشگاه اپل

نمایی از محیط جذاب فروشگاه اپل

فروشگاه اپل ؛ مکانی جذاب که با بودن در آن لذت خواهید برد

زین پس شما با رفتن به دفاتر انجمن اپل (اپل استور سابق) فعالیت‌هایی را مشاهده می‌کنید که می‌تواند آن را به همانند یک بازار موزیکال همراه با نمایش ویدیوهای دیواری از هنرمندی‌های فعالیت حوزه هنر، عکاسان و موزیسین‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌ها و همچنین رویداد‌ها ببینید که قطعاً مکانی جذاب و زیبا خواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا