اخبار

فروش بیش از یک میلیون باتری قابل حمل در عرض دو هفته پس از معرفی بازی پوکمون گو

برای انجام بازی‌هایی مانند پوکمون گو، گوشی‌های هوشمند مجبورند به منظور ردیابی موقعیت شما به صورت پیوسته از GPS استفاده کنند. سایر اجزای گوشی مانند نمایشگر، دوربین، کارت گرافیک و غیره نیز مدام در حال کار هستند و همین موضوع موجب مصرف چندین برابری باتری خواهد شد. به همین دلیل برخی موارد در عرض کمتر از یک یا دو ساعت باتری گوشی خالی می شود.
 
بازی پوکمون گو این روزها در سراسر جهان به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و مطابق با آمار به دست آمده تنها ۳۰ دقیقه بازی پوکمون گو می‌تواند موجب مصرف بیش از ۲۰ درصد باتری در آیفون‌های اپل شود. به همین دلیل کاربران برای حل این مشکل و ادامه بازی، راهکار بسیار ساده‌ای را پیدا کرده‌اند: باتری‌های قابل حمل.
 
به گزارش NPD Group با توجه به محبوبیت بسیار زیاد تنها در عرض دو هفته پس از معرفی این بازی، کاربران در ایالات متحده ۱٫۲ میلیون باتری قابل حمل برای گوشی های هوشمند خود خریداری کرده‌اند. این میزان خرید در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۳ جولای به اوج خود رسیده است.
 
در بازه شش هفته‌ای پیش از شروع به کار بازی پوکمون گو، میزان فروش باتری‌های قابل حمل در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش ۴ درصدی داشت. این در حالی است که این میزان فروش در مقیاس سالانه از ۱۰ جولای تا ۲۳ جولای با افزایش ۱۰۱ درصدی همراه بوده و در بازه ۱۲ ماهه منتهی به ژوئن، پیش از آغاز بازی پوکمون گو، در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته، رشد ۳۵ درصدی داشته است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا