اخبار

فروش تبلت، جای لپ تاپ را گرفت !!!

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران در سال ۹۴ ، فروش تبلت های عرضه شده در بازار دیجیتال را بهتر از لپ تاپ ها ارزیابی کرد.

“سید مهدی میرمهدی کمیجانی” در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در سال گذشته به دلیل عوامل متعددی میزان تقاضا برای انواع این کالای ارتباطی به طور چشمگیری کاهش یافت اما با این وجود فروش تبلت بهتر از لپ تاپ بود.
وی حمل و نقل آسان و قیمت مناسب تبلت نسبت به لپ تاپ را یکی از دلایل فروش بهتر این کالای ارتباطی دانست و افزود: به دلیل قیمت بالای انواع لپ تاپ در کشور بیشتر کاربران دیجیتالی در سال ۹۴ به خرید انواع تبلت ها در بازار روی آورند.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران قیمت زیر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی انواع تبلت ها را شانس موفقیت این کالای دیجیتالی در بازار دانست و افزود: در سال گذشته تبلت های ارزان قیمت برای کودکان و همچنین تبلت های ۴۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومانی با بیشترین تقاضای مشتریان همراه شد.
مایکروسافت سرفیس تبلت
میرمهدی با اشاره به بازار پر رونق تبلت های در سال گذشته افزود: برخلاف سالیان گذشته تبلت های صاحب برند همچون سامسونگ، اپل، ایسر، مایکروسافت و غیره با بیشترین تقاضای مشتریان همراه شد و بازار تبلت های بی نام و نشان چینی با تقاضای چندانی همراه نبود.
به گزارش موبنا، با این همه انتظار می‌رود بازار تبلت در سال‌های آینده روند رشد سالمی را پشت سر بگذارد و بسیاری از تقاضاهای فعلی بازار برای خرید کامپیوترهای شخصی را به خودش اختصاص بدهد. پیش‌بینی‌های کارشناسان و تحلیلگران موسسه تحقیقاتی IDC در این زمینه نشان می‌دهد که میزان صادرات تبلت به بازار خاورمیانه و آفریقا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به ترتیب رشد سالانه ۷ درصدی و ۹/ ۷ درصدی را به ثبت برساند.
ال جی تبلت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا