اخبار

فروش سامسونگ سری جدید گلکسی A در اروپا

سامسونگ گوشی های هوشمند سری جدید گلکسی A خود را در سراسر جهان راه اندازی کرده است و در حال حاضر آنها راه خود را به انگلستان باز کرده اند. در حال حاضر گلکسی سری گوشی های (A7 (2017  در بسیاری از بازارهای اروپا وجود دارند.و گلکسی (A3 (2017 و (Galaxy A5 (2017 در فروشگاه UK سامسونگ آنلاین در دسترس هستند و در تمام فروشگاه های بزرگ انگلستان به فروش می رسند. سری جدید گلکسی A
گلکسی (A3 (2017 دستگاهی با صفحه نمایش به نسبت کوچک ۴٫۷  اینچی  با وضوح HD و پردازنده Exynos 7870  می باشد. به همراه ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با اسلات کارت حافظه microSD  . متاسفانه، دستگاه با آندروید ۶٫۰٫۱ Marshmallow بوده و در حال حاضر  قیمت آن ۲۷۹ یورو بوده و اگر شما آن را از فروشگاه آنلاین سفارش دهید با تحویل رایگان می باشد. در چهار رنگ سیاه ، طلایی، آبی و هلویی موجود می باشد.
گلکسی (A5 (2017 نمونه ی بزرگتر در خانواده سری A است و دارای صفحه نمایش بزرگتر ۵٫۲ اینچی با وضوح بهتر  FULLHD و چیپست تواناتر پردازنده Exynos 7880 طراحیشده است همچنین حافظه آن نیز بهتر است با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است . همه این مشخصات با مقداری هزینه ی اضافی همراه است و قیمت این دستگاه  ۳۶۹ یورو می باشد. در چهار رنگ سیاه ، طلایی، آبی و هلویی موجود می باشد.درست مانند نمونه ی قبلی.
هر دو دستگاه ضد آب بوده و با طراحی نرم و صاف هستند و بسیاری از ویژگی های پرچمدار گلکسی S7 / S7  اج را دارا می باشند. متاسفانه، هر دو دستگاه با آندروید Marshmallow 6.0.1 هستند اما آنها در حدی خوب هستند که به دلیل سیستم عامل قدیمی مورد سرزنش قرار نگیرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا