اخبار

فروش ۴۱٫۵ میلیون دستگاه آیفون در سه ماهه دوم سال جاری میلادی

خیلی ها همین لحظه نیز منتظر رونمایی آیفون ۸ و ترکاندن بازار جهانی توسط اپل هستند، در الی که به نظر نمی رسد نمودار فروش اپل از سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
طبق شایعات پیش‌بینی می‌شود اپل در سه‌ماهه‌ی منتهی به ماه ششم میلادی ، ۴۵ میلیون دستگاه آیفون فروخته باشد.
خب اگر نگاهی به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی بندازیم نشان از رشد ۴ میلیونی فروش آیفون درایم. با این وجود آرکوری اشاره کرده است که با در نظر گرفتن این پیشرفت، در واقع فروش اپل نسبت به سه‌ماهه‌ی پایانی سال گذشته‌ی میلادی تقریبا ثابت بوده است.
وال‌استریت نیز پیش‌بینی کرده است که میزان درآمد اپل به ۴۴.۹ میلیارد دلار و ۱.۵۷ دلار در هر سهم برسد. هر دو مقدار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش دارند. سال گذشته این میزان ۴۲.۴ میلیارد دلار و ۱.۴۲ دلار در هر سهم بوده است.
با اتفاقات ماه های آتی شرکت اپل باز هم نباید زیاد منتظر شگفتی بود. بی‌تردید تمام نگاه‌ها به ماه سپتامبر و زمان رونمایی از آیفون ۸ است.
تحلیل‌گران بازار انتظار دارند نسل جدید اپل به دلیل فرم‌فکتور جدید خود با تقاضای زیادی روبه‌رو شود. طراحی آیفون‌های فعلی دیگر قدیمی شده و از زمان سری ۶ در سال ۲۰۱۵ تا امروز تغییر شگرفی نداشته است. اما انتظار می‌رود آیفون ۸ با بدنه‌ی جدید و نمایشگر خمیده‌ی OLED معرفی شود.
با وجود این که در ماه آخر تابستان آیفون ۸ معرفی می شود اما نباید انتظار داشته باشیم که این گوشی سریعا به بازار راه پیدا کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا