اخبار

فروش ۶۹ میلیون دستگاه PS4 تا سال ۲۰۱۹

مدت زیادی طول نکشید تا سونی بتواند به واسطه PlayStation 4 خود بر Xbox One مایکروسافت پیروز شود و حاکمیت بازار جهانی را در دست بگیرد.

از زمانی که کنسول بازی PS4 سونی وارد بازار شد رقابت تنگاتنگی را با Xbox One مایکروسافت آغاز کرد و آمارهای مربوط به فروش این دو محصول در بازار جهانی نشان داد که سونی در این رقابت جلوتر بوده است.
گزارش جدید نشان می‌دهد ا سال ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۱۰۸ میلیون دستگاه بازی PS4 و Xbox One در سراسر جهان فروخته شده است و محبوبیت آنها طی سه سال آینده همچنان افزایش میابد.
PS4 (2)
مرکز Wargaming در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان بازی پیش‌بینی کرد در مجموع طی سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۰۸ میلیون دستگاه کنسول بازی PS4 و Xbox One در سراسر جهان فروخته می‌شود که در این میان ۶۹ میلیون دستگاه به PS4 و ۳۹ میلیون دستگاه به Xbox One اختصاص میابد.
گزارش‌های موجود نشان می‌دهد هم‌اکنون ۳۶ میلیون دستگاه PS4 فعال در سراسر جهان استفاده می‌شود و در مقابل ۱۹ میلیون دستگاه Xbox One توسط کاربران جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
لازم به ذکر است مایکروسافت هنوز آمار دقیق فروش Xbox One در بازار جهانی را منتشر نکرده است و برخی دیگر از گزارش‌ها فروش ۱۸ میلیون دستگاه از این کنسول بازی را تایید می‌کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا