اخبار

فروش ۳۰ هزار دستگاه گلکسی نوت ۷ اس دو روز بعد از عرضه به بازار کره جنوبی

ماجرای گرم شدن باتری نوت ۷ و آتش گرفتن و بعضا انفجار این کهکشانی را حالا حتی آنهایی هم که قصد به روز کردن موبایل قبلی شان را نداشتند و کمتر خبرهای تکنولوژی را دنبال می کردند، می دانند.
اما صرفا جهت اطلاع شما باید بگوییم که بعد از انتشار گزارشات پراکنده در مورد بروز مشکل برای نسخه های فروخته شده از این موبایل در اقصی نقاط دنیا خصوصا آمریکا و کره جنوبی سامسونگ طی فراخوانی اقدام به جمع آوری مدل های فروش رفته از این دستگاه کرد و در ازای آن دو انتخاب را پیش روی خریداران بداقبال خود قرار داد: یا وجه پرداختی را پس بگیرند یا اینکه کمی منتظر مانده و نسخه بدون ایراد فبلت آن را با عنوان گلکسی نوت ۷ اس (Galaxy Note 7s) تحویل بگیرند.
در ادامه این روند نیز سامسونگ مرتبا گزارشات تازه و البته منظمی را در خصوص نرخ تعویض این موبایل در بازارهای مختلف ارائه نمود و چندی قبل نیز فروش مجدد دستگاه را در کره جنوبی از سر گرفت.
حالا خبر رسیده که با گذشت تنها دو روز از زمان عرضه این موبایل بالغ بر ۳۰ هزار دستگاه از آن در خانه شرکت سازنده یعنی کره جنوبی به فروش رفته است.
خوشبختانه آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند حتی انتشار گزارشات پراکنده از انفجار نوت ۷ هم نتوانسته کره ای ها را از خرید جدیدترین پرچمدار این کمپانی برحذر دارد و ظاهرا موبایل مورد بحث فروش موفقی را بعد از عرضه مجددش به بازار تجربه نموده.
البته اشاره نماییم که بخش عمده ای از این میزان به پیش سفارش هایی مربوط می شود که قبل از فراخوان سامسونگ ثبت شده اند اما آنطور که منابع آگاه اعلام نموده اند نسخه «امن» گلکسی نوت ۷ روزانه ده هزار دستگاه فروش دارد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا