اخبار

فیس بوک طراحی دکمه پلاگین اجتماعی لایک را تغییر داد

اگر کمی دقت کرده باشید حتماً متوجه شده اید که بسیاری از سایت ها دکمه لایک فیس بوک را در صفحه های خود گنجانده اند. این همان بخشی ست که کاربران می تواند صفحه فیس بوک سایت را به طور کلی، و یا یک پست خاص را لایک کنند. در گذشته طراحی قدیمی این دکمه حاوی لوگوی فیس بوک و کلمه Like بود اما اخیراً طراحی جدیدی از این دکمه به چشم می خورد.
اکنون به نظر می رسد که طراحی این دکمه طی بیانیه ای از سوی فیس بوک تغییر کرده است. فیس بوک اعلام کرد که دکمه پلاگین اجتماعی را از نو طراحی کرده است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، دکمه لایک جدید عاری از لوگوی فیس بوک است و به جای آن، شاهد یک انگشت به نشانه لایک و همچنین کلمه Like هستیم.
با توجه به اینکه رنگ آبی تداعی کننده فیس بوک است، به نظر می رسد که دیگر نیازی به حضور لوگوی فیس بوک نیست. این شرکت همچنین ادعا کرده که طراحی انگشت به نشانه لایک نیز قابل تشخیص تر از قبل شده است.
 
به گفته فیس بوک:

فرضیه ما این بود که افراد بیشتری بتوانند آیکون انگشت را در دکمه لایک تشخیص دهند. بنابراین ما تست های کمی و کیفی متفاوتی انجام دادیم تا نتایج این تست ها را کنار هم ارزیابی کنیم. نتیجه این ارزیابی باعث شد که ما دکمه لایک را از لوگوی “f” فیس بوک به آیکون انگشت تغییر دهیم.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا