اخبار

فیلیپس مانیتور ۸k خود را معرفی کرد

فیلیپس به تازگی مانیتور اولترا اچ دی با کیفیت ۸K وضوح نمایش معرفی کرده که دارای نمایش رنگ SRGB است.
فیلیپس سیستم HDR 400 را برای مانیتور ۳۲ اینچی خود فراهم کرده است. این سیستم به معنای روشنایی صفحه نمایش ۴۰۰ نیتز است . به نظر می‎رسد پنل به‌کاررفته در این محصول همانند نمایشگر اولتراشارپ UP3218K دِل است که هر دوی آن‎ها توسط ال‎جی تأمین می‎شود. فیلیپس برای بخش اتصالات نمایشگر جدید خود، دیسپلی‎پورت نسخه ۱٫۳ به همراه یو‎اس‎بی نوع A و نوع C در نظر گرفته است.
به دلیل داشتن کیفیت تصویر نمایش ۸K نباید انتظار داشت قیمت این مانیتور پایین باشد. طبق اعلام رسمی، محصول جدید در سه‌ماهه اول یا دوم سال ۲۰۱۸ برای خرید در دسترس علاقه‎مندان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نمایشگر اولتراشارپ دِل دارای برچسب قیمت ۳۸۹۹ دلار است و انتظار می‎رود دستگاه ساخت فیلیپس نیز در همین محدوده قیمت‌گذاری شود. باید اشاره کرد که قیمت نمایشگر دِل از هنگام عرضه تاکنون حدود ۲۲ درصد کاهش یافته است، اما به دلیل نبود رقابت زیاد، نمی‎توان شاهد افت قیمت چشمگیری در این رده از محصولات باشیم.
به احتمال قوی این مانیتور استثنایی در ماه اول سال ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شود و به تولید جهانی برسد. منتظر باشید و خبر های مربوط به این محصول را در موبایلستان دنبال کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا