اخبار

افزوده شدن قابلیتی جدید برای بی صدا کردن الکسا

افزوده شدن قابلیتی جدید برای بی صدا کردن الکسا

به صورت قطعی می توان گفت که دستیار هوشمند الکسا در بلندگوهای هوشمند آمازون اکو بسیار مفید واقع شده اند. تمامی کاری که برای انجام وظیفه مورد نظرتان باید بکنید این است که نام الکسا را صدا کنید و وظیفه ای را به او محول کنید. با این حال برخی بر این باورند که الکسا می تواند سر دردهای میگرنی آنها را بدتر کند. برای مثال یکی از مشکلاتی که این افراد در رابطه با الکسا مطرح کرده اند گفتن کلمه OK بعد از دریافت هر دستوری است. همچنین تکرار برخی جملات توسط این دستیار هوشمند نیز برای برخی کاربران آن به مشکل جدی و عذاب آور تبدیل شده است.
با این حال اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که از موارد بالا در رابطه با الکسا رنج می برید می توانیم با اطمینان خاطر به شما خبر بدهیم که ابزاری برای بی صدا کردن الکسا هم اکنون در نسخه مرتبط با سیستم عامل iOS نرم افزار آن قرار گرفته است. زمانی که “Brief Mode” روشن می شود الکسا تایید لغوی وطیفه خود را با صدایی کوتاه جایگزین می کند. برای دسترسی به گزینه “Brief Mode,” می تون به آدرس زیر رفت:
If settings > general > Alexa Voice Responses.
برخی از کاربران اکو البته نیازی به روشن کردن “Brief Mode,” ندارند زیرا از تاییدهای این دستیار صوتی لذت می برند که البته یک صدای ساده و کوتاه برای آنها نمی تواند تاییدی قطعی به انجام وظیفه محوله از سوی الکسا باشد. با این حال انتخاب برای روشن کردن یا نکردن این قابلیت به عهده شخص کاربر است.
همچنین لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست که چه زمانی قابلیت “Brief Mode,” برای نسخه اندروید این نرم افزار نیز ارائه می شود. با این حال از آنجایی که تمامی ویژگی های آن در دستگاه های اندرویدی نیز دیده می شود جایی برای نگرانی در رابطه با عدم عرضه این قابلیت برای گجت های اندرویدی وجود نخواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا